Gå til innhold

har jeg vært full?


plumbe

Anbefalte innlegg

Det er vel strengt tatt ikke så mye "glemme hva man gjorde kvelden før" som "ikke være helt psykisk tilstede kvelden før"? Man husker jo gjerne noen få bruddstykker uansett hvor ille det har vært.

7437748[/snapback]

 

 

Er vel bare en gang jeg kan med handa på hjerte jeg kan si jeg ikke husker NOE etter klokka 23, det aller siste jeg husker (og det husker jeg godt) er at en kompis kommer med tre store shotter Fernet som jeg drikker. Neste jeg husker er at jeg sto opp, det er en rar følelse å våkne når man ikke husker at man har lagt seg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg glemmer det jeg vil glemme.

 

Neida, drikke jeg skikkelig mye så glemmer jeg det meste av hva jeg har gjort, men om noen snakker om det så husker jeg alt med en gang. Så det går vel ikke på at jeg glemmer det, men mer på at jeg ikke kommer på det.

7437301[/snapback]

 

Jeg husker ikke noe etter at jeg tok 3 store never med gelesprit, vel husker jeg rinte til kompisen min, han var ikke ute så da la jeg på, husker jeg gikk rundt med ølglass i hånda, husker jeg snakka med politiet, og husker jeg fant sykkel på vei hjem...Men ikke mer

Lenke til kommentar

det "dummeste" jeg har gjort er vel å rote med ei dame, ikke den peneste, men veldig koselig...

høres kanskje ikke dumt ut, men hun hadde type...

 

det som er enda dummere, er at typen satt på andre siden av bordet...

 

det dummeste er vel at jeg bodde 3 rom unna han der jeg sov...

 

men han tok det pent da...

Lenke til kommentar

Jeg gikk ofte direkte fra pussa til spydrita og hoppa over den "morsomme" perioden når jeg drakk som en svamp i ungdomsskolen. Nå drikker jeg nesten aldri som resultat av alle spyerfaringene mine fra barndomstid. Husker en vanlig "vits" når jeg kom inn på en fest var å dra fram bøtta og sette foran sofaen der jeg satt, sånn i tilfelle.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg har litt av det samme "problemet" (som absolutt ikke er et problem) som trådstarter.

 

Da jeg begynte å drikke i 9.-10.-klasse kunne jeg oppleve å bli så full at jeg ikke husket noen ting, jeg greide ikke å kontrollere meg selv og endte opp som en full liten jævel som ikke visste hva han drev med.

 

Jeg er nå 21 år og det er veldig lenge siden jeg har vært ordentlig drita, selv om jeg drikker stort sett hver helg. På ett eller annet tidspunkt sier det stopp, og jeg tåler nok mer enn før i tillegg. Dette er faktisk veldig behagelig og jeg får stort sett bare positive opplevelser ut av det. Jeg opplever stort sett aldri at jeg ikke husker noe fra dagen før.

 

Trådstarter bør være glad for at kroppen hans har et så godt forhold til alkohol. Fortsett å nyt alkohol og vær glad for at du ikke blir så drita at du ikke greier å oppføre deg!

Lenke til kommentar

Hehe, som de fleste andre her vil jeg nok si at du har vært full. Men du skal være heldig om du aldri har vært skikkelig dritafull! Det mener jeg virkelig. Jeg begynte ikke å drikke før jeg ble 18, så har bare drukket i et og et halvt år selv. Og i løpet av den perioden har jeg ikke drukket meg skikkelig drita, BORTSETT fra en gang! Og d får jeg virkelig høre av mange av vennene mine.. :blush:

 

Drikk deg heller i godt humør og pass på at man ikke mister kontrollen over det man gjør. Ikke moro! :!:

Lenke til kommentar

Nå kommer det jo veldig an på person til person hvordan en oppfører seg når en er full.. Å hvor full man blir, kommer veldig an på hva form man er i, hvor mye du har spist, hvor uthvilt du er osv.. Itillegg til det, så kommer det jo veldig an på hvordan du drikker og hva du drikker.. Drikker du fort? shoter du? blandings forhold, sprit /øl osv.. Har jeg spist lite en lørdag, er det så gale av og til at jeg begynnet å kjenne det i kroppen etter et glass (med sprit, that is!).. Får jeg noe mat i magen roer det seg igjen. Det beste trikset er å lære seg sine egne grenser.. Så lar du rett og slett vær å ta med mer drikke en det.. vis du ikke er en som snylter da! :p

 

 

Til spørsmålt ditt vil jeg også svare ja.. Siden det å være full brer seg over så mangen stadier.. Når du er i den tilstanden du beskriver, kan du jo prøve å f.eks ta opp en samtale du fører med en person, prøve å skrive med penn og papir osv.. slike hverdagslige ting.. Du vil da fort finne ut hvor "teit" du egentlig har vert kvelden før når du ser igjen dette dagen etter.. :p

Lenke til kommentar
Jeg blir forresten fullest om jeg drikker andre sin drikke...

7437976[/snapback]

 

Herregud, jeg er akkurat lik. Men det kan kanskje ha noe med at når min helflaske med Jack er tom så går jeg på andres booz :w00t:

 

Og til trådstarter. Ikke drikk vodka og denslags. Skal du begynne med noe sterkere så prøv Jack daniels og cola, med litt lime eller sitron oppi.

Bland så du liker det, det er ganske søtt så om du liker denslags så e det en innertier!

Lenke til kommentar
Hvor synelig er det at man har drukket egentlig?

Tror dere at mamma og pappa hadde merka det hvis jeg hadde kommet en kveld hvor jeg hadde drukket litt?

7455629[/snapback]

Mer enn 4 øl så tror jeg hvertfall de kan lukte det. 6 øl så må du nok ta deg litt sammen for at de ikke skal merke det (de kan jo selvfølgelig lukte det, da). 12 øl så klarer du ikke å skjule det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Hva hvis man bare smaker 1-2. Blir man påvirket da, og kan andre lukte det?

7455937[/snapback]

Man kan lukte, ja.

 

Jeg kan ikke si at to tuborg vanligvis gjør meg veldig synlig beruset, men har du lav alkoholtoleranse kan det jo skje. Men du kan alltids skylde på at du er litt trøtt eller sov dårlig natten før og derfor er litt shaky.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...