Gå til innhold

addon madness i morgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi skal raide til TBC kommer ut. Da tar vi pause for å få chars til 70, og lære oss noen nye instancer. Kommer til å kjøre BWL til vi dreper Nefarian.

Surt å kutte ut raiding før han er dau hvertfall.

Har også lyst til å teste litt i AQ 40 og Naxx før patchen kommer ut. Hadde vært fint å få testa det før lvl cap raise. Bare for å se hvor hard det egentlig er.

7428618[/snapback]

trokke dere kommer dere til andre boss i naxx en gang siden dere ikke tar Nef em gang

7428766[/snapback]

Nei, tror ikke jeg heller men da har vi hvertfall prøvd. :)

Man får testa hvordan instancet er før lvl cap raise.

Jeg er realist og ser jo klart at vi ikke har sjangsen til å få noe progress i AQ 40 og Naxx, før 16 Januar.

Altså, om jeg utrykte meg i retningen progress i AQ og Naxx, uten å ha tatt Nefarain ble det missforstått

Skrevet

nax og AQ40 kan du gå alene med et par kamerater på lvl 70 uansett. Så ikke tenkt på det Dark:)

Nax og AQ40 er old news og avlegs..vi må tenke nytt nå:)

Skrevet
Det har jo allerede vært omfattende testing av en god del addons, det er igrunnen bare å søke så finner du. Men for dere som er vant med Discord. Though luck ;)

7427978[/snapback]

Fa*n altså. Discord har jo ikke vært oppdatert siden 1.11 (eller var det 1.10). Er det noen gode toolbar-alternativer til Discord (nei, ikke CT-mod) som allerede er oppdatert for 2.0 (øh.. 1.13)?

Skrevet
nax og AQ40 kan du gå alene med et par kamerater på lvl 70 uansett. Så ikke tenkt på det Dark:)

Nax og AQ40 er old news og avlegs..vi må tenke nytt nå:)

7429084[/snapback]

Heh. Jo men poenget mitt var at det skal være så hard.

Jeg ville kjenne feelingen, og oppleve et par særiøse forsøk der før TBC. :)

Husker hvordan det var for 15 måneder siden å få begynne i BWL, et nytt instance, vite at nå skal man få en utfordring. :) Husker fortsatt mitt første møte med Razorgore da jeg spilte Horde. :love:

Kommer jo mange nye steder også, men føler liksom det blir å hoppe over et nivå.

Skrevet

ja ok dark hehe:) sikkert mange som føler det slik:) Selv er jeg ikke så opptatt av utfordringer for utfordringenes skyld:) Det må være en item reward eller at en nær venn blir svært glad for at jeg skal gidde:)

Skrevet (endret)

Jeg har hatt to drømmer fra før AQ og Naxx ble implentert.

Min warrior Ashkandi Første gang jeg så en warrior med det sverdet på Burning Legion tenkte jeg, det må jeg får meg en gang.

For magen den andre klassen jeg har spilt mest er det Staff of the Shadow flame Hadde vi drept Nefarian i går, og den droppa ville den vært min.

Det har liksom vært målene mine i wow. Ville helst hatt dem begge før man kan bli lvl 70. Men slik det ser ut nå er det nok ikke tid nok.

Endret av Darkrevan
Skrevet
Fa*n altså. Discord har jo ikke vært oppdatert siden 1.11 (eller var det 1.10). Er det noen gode toolbar-alternativer til Discord (nei, ikke CT-mod) som allerede er oppdatert for 2.0 (øh.. 1.13)?

7429115[/snapback]

bartender - http://www.wowace.com/files

7429167[/snapback]

Ser ikke ut som Bartender 2 er oppdatert siden 2006-Nov-04, og ikke annet enn til siste 1.12 versjon...?

Skrevet
Jeg har hatt to drømmer fra før AQ og Naxx ble implentert.

Min warrior Ashkandi Første gang jeg så en warrior med det sverdet på Burning Legion tenkte jeg, det må jeg får meg en gang.

For magen den andre klassen jeg har spilt mest er det Staff of the Shadow flame Hadde vi drept Nefarian i går, og den droppa ville den vært min.

Det har liksom vært målene mine i wow. Ville helst hatt dem begge før man kan bli lvl 70. Men slik det ser ut nå er det nok ikke tid nok.

AHH flott dark:) Jeg begynte å engste meg for at du bare spilte for å ha det gøy:) Godt å se at du også har item goals:)

Folk som spiller bare for å ha det gøy ser kanskje på livet på samme måte..jeg lever bare for å ha det gøy hehe:) usunt:)

Skrevet
Velkommen etter... har vi fleste vist en uke alt...

7428139[/snapback]

Jeg har ikke vist alten min til en uke.

7428202[/snapback]

Ikke jeg heller... Rart det der... Lurer på hva som skjer...

Skrevet
begynner HoT å stacke i denne patchen?

7429416[/snapback]

Gjør visst det ja.

7429430[/snapback]

Betyr dette at en person kan ha mange renews på en gang? :S

Skrevet

Som folk sier, så er det allerede addons ute for patchen som kommer.

Det er ikke verre enn å sjekke TBC kategoriene på de forskjellige addonsidene som f.eks ui.worldofwar.net og wowinterface.net, så kan du allerede idag være klar for morgendagen. :)

Jeg spiller TBC allerede, så jeg er så klar som en kan bli for forandringene.

De fleste Ace addonene er oppdatert. De som ikke har brukt Ace før, kan fort bli litt lei alle tekstkommandoene du må skrive for å sette opp ting. Er du en av disse, eller du bare har så mange Ace addons at du ikke husker alle kommandoene, så er DeuceCommander det perfekte valget. Det er en Ace addon som gir deg en GUI til alle de andre Ace addone for å enklere kunne sette opp og forandre på settings.

Bartender ser ikke ut til å være oppdatert, men en kan alltids prøve TrinityButtons. Fungerer ypperlig hos meg på TBC.

Skrevet
begynner HoT å stacke i denne patchen?

7429416[/snapback]

Gjør visst det ja.

7429430[/snapback]

Betyr dette at en person kan ha mange renews på en gang? :S

7429557[/snapback]

Nei, men flere priests kan ha renew på samme target. Hadde vært for sykt med stackable HoTs og at en og samme person bare kunne pumpe på med de på et target. :p

Skrevet (endret)

du klarer deg uten decursive ;) trenger bare litt læring, de fleste i guildet mitt har nå spilt uten decursive i 2uker eller no å vi har vel ikke wipet noe pågrunn av det...

men Glad jeg er warrior nå, trenger jo så si ingen addons

Endret av djrabbit88
Skrevet

Det er vel heller TRØKKING på musa til den store gullmedaljen som blir problemet. Noen klasser har det faenmeg for lett. Ikke rart at warriors har -int.

Skrevet
Artig at decursive går til helv... hvem vil vel dispelle og få RSI nå?

7430462[/snapback]

Jeg vedder 1 krone (!) på at et alternativ til Decursive kommer rimelig snart.

Samme som før 1.10 da alle gikk rundt å trodde at Decursive skulle bli bannet og aldri komme tilbake bare fordi Blizzard forandra litt på fil- systemet.

Jeg kan ta feil denne gangen? :hmm:

Det er ikke såååå stress å spille uten addons i noen dager uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...