Gå til innhold

THPS-serien: Hva er dine tanker?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg likte Tony Hawk Pro Skater 1-3 så begynte det hele å rakne for min del. Alt ble bare tull og tøys.

Project 8 derimot, har kanskje funnet tilbake til den gamle stilen igjen. Har da kun spilt demoen på 360 men vurderer å kjøpe det. Kanskje kjøpet skjer hos EBGames, hvor jeg kan returnere det hvis ikke jeg er fornøyd.

Har dere noen tanker rundt THPS-serien og noe formening om hvilket som er best?

Endret av Zande
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt enig med deg Zande... Husker de gode stundene med THPS1-THPS4... Så prøvde de og sprite opp hele greia uten hell etter min mening. Selvfølgelig er det forskjell mellom Pro Skating og Street Skating, men allikevel, følte at serien mistet sin sjarm.. ER enig i at THP8 ser spennende ut, men tror ikke du kan forvente en god gammel THPS..

Skrevet

Jeg tror grunnen til at vi setter THPS 1-3 foran er fordi vi husker de med nostalgi i tillegg til at spillet var nytt.

Når jeg sammenlikner THPS8 med disse ser jeg ingenting som var bedre med de gamle spillene i forhold til dette.

Skrevet
Jeg tror grunnen til at vi setter THPS 1-3 foran er fordi vi husker de med nostalgi i tillegg til at spillet var nytt.

7427088[/snapback]

Der traff du spikeren på hodet for min del.

Sjøl om eg ikkje var intressert sånn sett i skating, var det utrolig herlig å kunne dra vanvittige triks samtidig som musikken i spillet blåste for fulle hus. Mye bra musikk i disse spillene altså.

Skrevet

Jeg må nesten si meg enig med orginal poster her. Det var ett spill som man godt kunne sitte med litt folk rundt TVen og spille i vei mens musikken bare dunka ut av stereon. Men, så begynte det raskt å gå nedover.

American Wastelands synes jeg forøvrig er søppel, både grafisk og spillemessig og vet ikke om jeg orker å bruke mer penger på serien. For jeg ble rimelig skuffa.

Skrevet (endret)
Unyttig tråd ja...
På hvilken måte? :hmm:

Jeg for min del likte THPS 1-3 siden dette dreide seg kun om å fullføre vanvittige triks, collect S-K-A-T-E og generelt cruise..

Jeg mistet litt sansen for spillet når man begynte å gå av brettet. Når man i tillegg hadde en million ekstra triks man skulle fullføre, syntes jeg spillet ble inviklet.

Det ble så mange andre elementer man måtte ta høyde for. Ble bare tull. Man begynte nesten å gjøre mer andre ting enn selve skatingen.

Syntes nok THPS 2 var den beste i serien. Var vanvittig fett å spille Tag med en kompis og som noen andre nevnte, musikken var knallbra!

Noen som har kjøpt Project 8 her? Hvordan er dette spillet kontra de eldre?

Endret av Zande
Skrevet

Noen som har kjøpt Project 8 her? Hvordan er dette spillet kontra de eldre?

7428165[/snapback]

Fikk litt den gode gamle feelingen fra THPS1-4, borte var THUG-idiotiet og det handler igjen om skating som i gamle dager.

Problemet spillet har er at det har omtrent ingen replay value, ikke noe ekstra å unlocke etc når du er ferdig med det en gang. Dette var på xbox da, mulig det er flere ting sånn sett på 360.

Min rangering av spillserien:

THPS2

THPS4

THPS3

THP8

THPS1

THAW

THUG

THUG2

Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere 8'ern, men gir dne en plass oppe med de kule spilla til tross for dets mangler. Den aller sikreste plassen er den nederste :)

Skrevet (endret)

THPS 1 og 2 var knall, spesielt nummer 2 brukte eg mykje tid på, rundspelte heile greia, inkludert kvar einaste gap.

Med THPS 3 og 4 fekk me ein god del forandringar, linking av tricks med bla. revert var veldig merkbart, i THPS4 vart det veldig masse Jackass-tilstander. Min all-time favoritt er THPS 3, det gjekk ufatteleg mange timar med der, spesielt Cruise ship i two-player var genialt.

THUG 1 og 2 var spelbare, men dei fenga meg aldri heilt.

THAW var ganske artig, men for mange oppdrag som hadde fint lite med skating å gjere.

THP8 har eg ikkje prøvd, vil ikkje kjøpe det til Xbox 360 sidan det slit med hakking, men har vurdert det til PS2. Er imidlertidig litt i tvil, det har fått ein god del kritikk.

Er det two-player i Tony Hawk's Project 8?

Kva synest folk om THP8 i forhold til THPS 2, 3 samt THAW? Eg likte THAW, spelte gjennom alt, er THP8 betre? Kva med oppgåvene når du skal ta eit tricks i slow motion i lufta? Er det greit eller tåpeleg?

Endret av Zeph
Skrevet

Hvilken som er den store favoritten kommer nok ann på hvilken man begynte på. Jeg begynte med THPS4, og det er min favoritt. Spilte gjennom 1-3 i etterkant, og det var mye moro der og men manglet noe av flyten i THPS4.

THP8 er et skritt i riktig retning sammenlignet med THUG spillene, koser meg fremdeles jeg. Er du fan av serien og har X360 så er det bare å kjøpe, eneste ulempen er at når man har spilt gjennom et lass av disse spillene så er det ikke så vanskelig å spille gjennom. Men slik er det jo med de fleste spill.

Lars

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...