Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?


sokkhue

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

kan jeg bare traske inn på en butikk i oslo en gang i desember og ta med meg en Wii eller er det kaos og alt blir utsolgt på 1.2.3... så kommer det ikke fler før 2007 engang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan jeg bare traske inn på en butikk i oslo en gang i desember og ta med meg en Wii eller er det kaos og alt blir utsolgt på 1.2.3... så kommer det ikke fler før 2007 engang?

7414316[/snapback]

Jeg ville tro at det hvertfall kommer to leveranser i løpet av tiden før jul. Men ikke regn med at du bare kan spasere inn å kjøpe en. Det er ganske stor etterspørsel og butikkene får ikke mange Wii-konsoller.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg så til de grader! Jeg planlegger å overnatte utenfor Elkjøp Giganten Fana i Bergen fra torsdag kveld til fredag morgen. Ingen skal få lov til å kjøpe min Wii! Om ting går som planlagt skal jeg ha Legen of Zelda: Twilight Princess og Rayman: Raving Rabbits.

7413171[/snapback]

 

 

Utrolig fett bilde. noe imot at jeg låner det :cool:

Endret av andrucks
Lenke til kommentar

Ja no skal dere høre.

 

Det har seg nemlig slik at eg har frihelg ved lanseringa...og det kunne jo ikkje truffet bedre veit du. Så får eg konsollen torsdag/fredag fra abs.spill.no Blir det saligheter uten grenser. Sist eg hadde ei dedikert Nintendo Jul var når OOT kom. Eg gleder meg så utrolig mye. No i disse dager kjenner eg på allvor kor mye eg gleder meg til dette altså :love:

Lenke til kommentar
kan jeg bare traske inn på en butikk i oslo en gang i desember og ta med meg en Wii eller er det kaos og alt blir utsolgt på 1.2.3... så kommer det ikke fler før 2007 engang?

7414316[/snapback]

Det kommer to leveringer før jul! Altså på rls datoen og torsdagen etter!

Neste levering kommer ikke før januar mnd, desverre.

Selv skal jeg så utenfor Elkjøp på fredagen, men drar ditt sånn i 7 tiden..

Når det var rls på x-box 360 var jeg der sånn halv åtte, fikk nummer 12 eller no! Så tviler på at det blir like mye folk som det var med Xboxen, TROR jeg! ;p

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg ubeskrivelig mye! Har aldri gledet meg så mye til en spillkonsoll før. Nå er det jeg sånn at AbsoluttSpill sender konsollen min på tirsdag, så jeg får den nok på torsdag. Jeg skal uansett i kø på Elkjøp og plukke med det spillet jeg har gledet meg mest til noensinne, Zelda. To og et halvt jævla år har gått siden E3 2004, og fyttirakkern jeg gleder meg. Argh.

 

Argh.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

bestillte på komplett jeg, klarer og vente... men det var dyrt med ekstra kontroll... ca 750kr for en remote og nunchuk.. men har man venner så har man venner.. bestillte Red Steel i samme slengen.

 

men når det gjelder minne kort..

 

må ha meg noen GameCube spill også...

må jeg da kjøpe et minnekort som er laget for GameCube?

 

hva med de gammle spillene man laster ned? NES N64 osv... lagrer de seg på maskinen?

 

Wii spill, hvilket minne kort må jeg kjøpe til det? eller følger det med kanskje?

 

takker for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...