Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?


sokkhue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja dere er noen heldige jævler som får Wii på fredag! Noen må vente til utpå nyåret med kjøpet.

 

Jaja, tilbake til Minish Cap ;)

7419946[/snapback]

Godt å vite at jeg får min på fredag, var nervøs en stund.

 

PS: Minish Cap er et herlig spill. Har rundet det selv 3 ganger :)

Lenke til kommentar

Da var planene lagt:

 

Sted: Elkjøp Stormarked Jessheim

Tid: 05:30

Folk: Jeg, kompis og andre bekjente

 

Hva i granskauen skal vi bedrive tiden med? Jo, vil snakke dritt om PlayStation 3 for fønn (nei, er ikke fanboys), bedrive Wii-fanatisme, kjøpe pepperkakeboks på den døgnåpne bensinstasjonen like ved, fryse ballene av oss, spille DS, hyle ut dommedagsteorier om at vi kanskje ikke får en konsoll eller Zelda, snakke om det første vi skal gjøre når vi kommer hjem og sikkert enda litt mer. Det blir kjempekult, jeg gleder meg. :D

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt to plasser, just in case :p

Det ene stedet får dem ikke inn nok så er kinda fu**ed up der uansett.

Det andre stedet var det slik at man satt seg på lista, og ut ifra det var det første mann til mølla ^^. så skal campe utfor den butikken der over natta tror jeg.

 

wii med Zelda:TP <3

Minimalt med søvn til helga ja ^^

Lenke til kommentar
Jeg må nok på jobb fram til 15.30. Så da tar det en time til jeg kan plukke opp min Wii på Moa-senteret i Ålesund. Og så er det en to timers kjøretur hjem. Håper det ikke er fartskontroller på den turen... for her blir det gassen i bånn!

7420337[/snapback]

 

Hvorfor må alle være ferdig på jobb 15.30 på den fredagen og skryte åpenlyst av det, jeg begynner på jobb 15.30 og er ikke ferdig før 23.00. Er da heldigvis bare 30 mins kjøretur hjem, og nåde den purken som våger å stoppe meg fordi jeg ligger over fartsgrensa.

 

Lurer på hvordan kvelden den fredagen blir å arte seg, når jeg vet jeg har en Wii liggende i bilen og venter på å underholde meg.

Lenke til kommentar
Hvorfor må alle være ferdig på jobb 15.30 på den fredagen og skryte åpenlyst av det, jeg begynner på jobb 15.30 og er ikke ferdig før 23.00. Er da heldigvis bare 30 mins kjøretur hjem, og nåde den purken som våger å stoppe meg fordi jeg ligger over fartsgrensa.

 

Lurer på hvordan kvelden den fredagen blir å arte seg, når jeg vet jeg har en Wii liggende i bilen og venter på å underholde meg.

7421592[/snapback]

Skryte av det? Er jo bare informasjon... Skal love deg at turen hjem blir den lengste noensinne. Og særlig for meg som må ta to ferger :(

Lenke til kommentar
Jaja, nå fikk jeg ikke min forhåndsbestilte Wii på fredag, var altfor langt bak på ventelista. Så må nok stå i kø. :(

 

Medfølelse varmer.

7421979[/snapback]

 

Kose-på!

 

Bedre nå?

7422002[/snapback]

 

 

Ja, det hjalp. ^^

 

Blue--Sky: Jeg skal vel stå i kø enten utenfor Elkjøp-giganten på Forus eller Lefdal på Forus.

Lenke til kommentar

Pokker, da fikk ikke jeg WII på fredag heller :(

 

Spiderman/Game i Drammen får bare inn 4 stykker og jeg er jo selvfølgelig nummer 5! :thumbdown:

Er jo helt latterlig hvor få maskiner de får :no:

 

Er i hvertfall sikret en på neste levering som kommer ca. 1 uke etter release.

 

Jaja, får kose meg med Xbox 360en min jeg da mens dere andre sitter å veiver med armene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...