Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?

sokkhue

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, nå er det ikke mange dagene til wii lanseres her i Norge ^^

Her kan du skrive hvor mye du gleder deg til den kommer eller hvor glad du er etter du har fått den :):love:

Ikke legg skjul på følelsene :cool: Gleder meg selv også :p

PS3 fans, uten noe fornuftig og si, hold dere unna :p

Endret av sokkhue
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg så til de grader! Jeg planlegger å overnatte utenfor Elkjøp Giganten Fana i Bergen fra torsdag kveld til fredag morgen. Ingen skal få lov til å kjøpe min Wii! Om ting går som planlagt skal jeg ha Legen of Zelda: Twilight Princess og Rayman: Raving Rabbits.

Skrevet

Jeg har forhåndsbestillt wii :p men det betyr ikke at jeg ikke skal være der tidlig.. Har ikke forhåndsbestillt zelda eller noen andre spill :( og det må jeg jo også ha :D

Har lyst på Zelda: tp, red steel, kanskje far cry eller rayman.

Jeg har også gitt læreren min beskjed om at hun kan glemme å se meg på fredag :innocent:

Skrevet (endret)

Jeg gleder meg masse også :D Menne jeg vet bare ikke hvor tidlig jeg trenger å komme.. gidder ikke overnatte lixom... hmmm... får bare håpe jeg er den eneste i trondheim som har lyst på en ;)

Btw... syns du skal endre tittelen på denne topicen til "Wii gleder oss til fredag!?" ;) ordspill er gøy :D

Endret av JV
Skrevet
Eg har ikkje gleda meg sånt til ein dag på mange år :) Zelda kjem til å bli så fantanstisk :love:

7413598[/snapback]

Indeed! Innen den 8. skal rommet ryddes, prosjektorhylle skrus opp, høytalere bæres ned og laken henges opp. Åhhh. Får frysninger nedover kroppen bare av å tenke på det.

Skrevet

Vi gledar oss ja! :)

Satsar på at eg klarer å få tak i en på fredag så den helga blir alt skulearbeid satt på vent, uansett kor lite lurt det måtte vere :p

Skrevet

Har forhåndsbestillt på utallige nettsteder og har planer om å ligge i kø utenfor Elkjøp, risikerer heller å ende opp med 4 stk Wii enn ingen...

Begynner å få samme feelingen som de siste dagene før Nintendo 64 kom, gleder meg som en liten unge, detta bare må bli bra:D

Skrevet (endret)

Termodress, termos, noe på hodet, DS mellom hendene, paraply i beredskap. Må finne ut om det er noen som leverer varm mat midt på natten/tidlig på morgen i Ålesund. :!:

Gleder meg meget, men kommer nok ikke til å grine om jeg ikke får tak i en, men sniker noen i køen blir det pryl! :ph34r:

Endret av PantZman
Skrevet

gleder meg som en unge på julaften... har forhåndsbestilt og spurter fra skolen med en gang Spaceworld får inn varene(12 tiden). For en helg dette kommer til å bli, ferdig med alt av prøver den fredagen og :)

Skrevet (endret)

Eg gleder meg så inni grisenatten mye!!.... Forresten... Wii fans se her: Hvis du vil diskutere Wii uten at PS3 eller Xbox 360 fans kommer og slenger med kommentarer så ta en tur innom Wii-fant.net

Endret av suppesaft

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...