Gå til innhold

min playstation tribute video(oppdatert)

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay, hehe, jeg kobla ikke at det var du som hadde laget den :)

Jeg hadde synes (kanskje?) det hadde vært bedre å vist alt av ps1 først, så ps2 osv, sånn at alt med ps3 kommer til slutt. Pluss at det hadde vært konge å sett video fra gameplay i steden for cover og screens fra spillene, men det blir sef. litt mer jobb :thumbup:

Skrevet

Jepp, tenkte bare at du kunne vise ALT om ps1 før noe av det andre i steden for å vise "Kassene" først, så kontroller osv... men egentlig er det på en måte kanskje bedre som du har det, hehe..

Kjør på!

Skrevet

- Det er strengt tatt ikke en video, men en lysbildepresentasjon, foruten rulleteksten viser du jo bare masse bilder.

- Du viser frem et multiformatspill når du skal vise eksempler på Playstation-spill. Du burde fokusere på de eksklusive titlene.

- Jeg skjønner ikke hva du vil formidle med videoen. Om det er historien til Playstation-maskinen, synes jeg det blir altfor overfladisk.

Skrevet (endret)

hva betyr tribute? :hmm::roll: skal se filmen naar jeg kommer hjem fra skolen... de har blokka youtube på skolen :nei::no:

edit: grei film det... ;)

Endret av BloodSpiller
Skrevet (endret)

jeg har faktisk den dual analog'en :yes: linker til video som beskriver historien til playstation (ikke min det er en dokumentar på en måte) mye info der (det er ikke bilde-show men med ortentlige intervjuer) :thumbup:

ps historie del 1

del 2

del 3

Endret av fanboy
Skrevet (endret)
Kul video Robin ;)  Hvilket prog brukte du for å lage filmen?

7400432[/snapback]

movie maker (hadde tenkt og bruke vegas men hadde det ikke inne på pc'en også jeg gadd ikke og installlere det :thumbup:

Endret av fanboy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...