Gå til innhold

Wii have a problem...


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nintendo, Wii have a problem :p

 

Ser ut som man må stille seg bak en plexi glass vegg alla Mythbusters når man skal spille Wii for tida. Ellers ender det opp med en skada pasient, nemlig TVen.

7408242[/snapback]

*Masse latter* You made my day! Det der er det morsomste jeg har lest på aldri så lenge. Tihi.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker på det, så har jeg et problem.

 

På min PC: Tastatur pulvisert, mus tilbakelagt unormale lange lengder på unormal kort tid i henhold til en datamus's reisedistanse som egentlig består av mest frem og tilbake og litt sidelengs til tider.

 

PSX og PS2: X antall kontrollere ødelagt, de fleste da de ikke tålte å treffe en murvegg i 200 km/t. Dårlig kvalitet av Sony kanskje...

 

Nintendo konsoller (NES, SNES, N64): laget plast kokaing av styrestikka etter å ha tatt den med på en runddans uten like. Knekt en del NES kontrollere, og herpa et lite antall SNES kontrollere.

 

Så i Wii sitter vi å veiver med kontrolle. Tror jeg den skal forsterkes med litt før den settes i bruk. Om noen ser et "stjerneskudd" i Desember, tenk da at det kan være en Wiimote som er sendt ut i orbit og er på vei ned igjen. Og den kan tilhøre meg,

Lenke til kommentar
Om noen ser et "stjerneskudd" i Desember, tenk da at det kan være en Wiimote som er sendt ut i orbit og er på vei ned igjen. Og den kan tilhøre meg,

7409790[/snapback]

 

Priceless! :D

 

MEN, tenk dere eit sportspill der man skal kaste ball over lang distanse. Kan raskt bli fristende å kjøre løpet heilt ut, og faktisk kaste heile kontrollen til hellvette :ermm:

Lenke til kommentar
MEN, tenk dere eit sportspill der man skal kaste ball over lang distanse. Kan raskt bli fristende å kjøre løpet heilt ut, og faktisk kaste heile kontrollen til hellvette

 

Tenk kulestøt, så får du takluke på rommet ditt før du vet ordet av det. Eller om du har rom i kjelleren, et snikehull til rommet ovenfor.

 

Jeg aner et potensielt problem her for min del. Jeg har bare en vanlig liten normal TV med den gamle skjermtypen. Denne har tålt en del kontrollere mot seg, nå får jeg se om den tåler en Wiimote i Mac 1.

Lenke til kommentar
Nei altså eg er utrolig klønete til tider, så eg vurderer å installere eit førstehjelpskrin på veggen i rommet eg sitter. Kan fort bli blodige tilstander om kontrollen skulle finne på å stikke av. Eller at eg rett og slett slår noen rett ned.

7409961[/snapback]

 

Har svaret på alle problem! Fikk i dag instalert skuddsikre pleksiglass på tv, pc samt vinduer, i tillegg til at alle møbler, vegger, gulv og tak er polstret med en elastisk taiwansk gummi :) Så nå er det bare å kaste løs :D I tillegg har jeg bestilt et par romdrakter fra NASA i tilfelle jeg og mine kompiser plutselig skal gå løs på hverandre.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...