Gå til innhold

Wii have a problem...


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å ta det fra en helt annen side. Når jeg spilte i helgen fikk jeg bekreftet at det ikke bare er Xbox som kan se ut som en pc når den kræsjer, da jeg fikk sett en Wii som hadde kræsjet og bilde som da kom på skjermen så ut som gode gamle MS dos.

Tror dette hadde noe med virtual console å gjør så til og med kræsjet så retro ut :D

Lenke til kommentar

Nintendo har iaffal laget et enormt marked for heavy duty wrist straps, og sånne grip "gloves".

 

Må si at jeg ble litt paff når jeg så at det faktisk er en del saker som har dukka opp om dette... Jeg kommer iaffal til å tviholde på min wiimote. ikke at min ussle 20' tv er noe klenodium, men har ikke penger til wii og ny tv... ;)

Lenke til kommentar

Må si at etter å ha prøvd wii på toys r us, har jeg både vanskelig for å skjønne hvordan dette kunne skje, og total forståelse for at det skjedde...

 

Hvordan? Etter å ha hørt disse historiene, så kommer jeg til å tviholde på wiimoten, og etter å ha prøvd den (uten stropp) virker den lett å holde på, den er veldig lett og har godt grep, så du må ta i noe hinsides for at den skal skli ut av hånda di.

 

Men samtidig skjønner jeg at enkelte kan bli litt for ivrige og ta i litt for mye, for hu og hei hvor fengende dette var. Vi var så heldige at det ikke var mange som var der når vi testa den også, så vi ble stående en god stund å teste, og fikk testa alle spillene i wii sports. :D

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Blir heilt matt når eg leser om alle som har testet Wii...trur eg går ut og spar meg ned i hagen frem til neste helg.

7407966[/snapback]

 

Begynner å bli en del saker og ting som har fått en wiimote parkert i front til nå:

 

 

Televisions: 6

Laptops: 2

Walls: 1

Ceiling Fans: 1

PDAs: 1

Windows: 1

 

Jeg tror det vil være et nisjemarked å begynne å selge straps i silkewire eller kjetting.. :)

Lenke til kommentar
Blir heilt matt når eg leser om alle som har testet Wii...trur eg går ut og spar meg ned i hagen frem til neste helg.

7407966[/snapback]

 

Begynner å bli en del saker og ting som har fått en wiimote parkert i front til nå:

 

 

Televisions: 6

Laptops: 2

Walls: 1

Ceiling Fans: 1

PDAs: 1

Windows: 1

 

Jeg tror det vil være et nisjemarked å begynne å selge straps i silkewire eller kjetting.. :)

7408020[/snapback]

 

Ho ho ho, dette var dagens melding :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...