Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestemora har tvangstanker om renslighet. Da fetteren min var liten var det så vidt han fikk lov å gulpe, sier mamma. Og huset deres ser ut som en utstilling (tante og dem sitt). Når hun blir bestemor, kommer hun til å oppføre seg likedan mot ungen hans, det vedder jeg alt på.

Det beste ved å flytte hjemmefra er at nå kan jeg legge sokkene mine på gulvet uten å få kjeft
sa fetteren min da han flyttet fra tante. Oo
Gjest medlem-105082
Skrevet
Nordkapp?

Ikke akkorat, men så langt nord ja :)

Skrevet
Bestemora har tvangstanker om renslighet. Da fetteren min var liten var det så vidt han fikk lov å gulpe, sier mamma. Og huset deres ser ut som en utstilling (tante og dem sitt). Når hun blir bestemor, kommer hun til å oppføre seg likedan mot ungen hans, det vedder jeg alt på.
Det beste ved å flytte hjemmefra er at nå kan jeg legge sokkene mine på gulvet uten å få kjeft
sa fetteren min da han flyttet fra tante. Oo

7567921[/snapback]

Hadde jeg vært dem skulle jeg bare latt ho ha kontakt med ungen etter visse regler

Nordkapp?

Ikke akkorat, men så langt nord ja :)

7567933[/snapback]

Nord nok med andre ord :wee:

Gjest medlem-105082
Skrevet
Nord nok med andre ord :wee:

Jepp :wee:

Skrevet
Jaa. Men jeg tror ikke Raymond (fetteren min) tør det. Han er sånn ca. ganske kuet etter atten år med henne Oo

7567941[/snapback]

18 år og gravid? Jeg hadde faket selvmord og flyktet til USA elns.

Skrevet (endret)

Mhm. Er dødsnervøs. Har fått beskjed av Raymond at jeg skal sitte masse barnevakt, heller meg enn tante. :p

EDIT: Steffy, han bodde med henne i atten år, han flyttet ut da, og nå er han 26. :)

Endret av Eplefe
Skrevet
18 år og gravid? Jeg hadde faket selvmord og flyktet til USA elns.

7567961[/snapback]

Ei i klassa mi fikk unge da ho var 16, moro å gå glipp av 10kl pga unge

Mhm. Er dødsnervøs. Har fått beskjed av Raymond at jeg skal sitte masse barnevakt, heller meg enn tante. :p

7567964[/snapback]

hehe, jeg ville nok vært enig der ja

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...