Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
@WhiteDragon: Vi driver IKKE person uthenging her, hvor vanskelig er det å skjønner?

Nå blir du belønnet med advarsel og det vurderes om andre tiltak skal gjøres vurderes fortløpende...

7523338[/snapback]

"Og det vurderes om andre tiltak skal gjøres vurderes fortløpende.."

hihi :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå blir du belønnet med advarsel og det vurderes om andre tiltak skal gjøres vurderes fortløpende...

7523338[/snapback]

Eyh!

Jeg fikk 3 dager for noe lignende.

Skrevet
Møkkaradiostasjon. =(

RJOIGPIGSPJRIEPJGEIRJEAROGAEPIJGAIEJGJAPEIFWPAEJFAPIEWWEAA MMMBOP!

7523359[/snapback]

Alternativ elektronika? :p
Skrevet
Møkkaradiostasjon. =(

RJOIGPIGSPJRIEPJGEIRJEAROGAEPIJGAIEJGJAPEIFWPAEJFAPIEWWEAA MMMBOP!

7523359[/snapback]

Alternativ elektronika? :p

7523369[/snapback]

Neineinei, Hanson - MMMBop.

Skrevet
Neineinei, Hanson - MMMBop.

7523380[/snapback]

Hanson?! :ohmy: Trodde de hadde brent for lenge siden. Jeg trodde i hvert fall at alle radiostasjoner hadde for mye vett til å kringlkaste dem.
Skrevet
Lær deg å skrive b-real :p

7523368[/snapback]

Lær deg å lese.

FØRSTE side i SO.

7523395[/snapback]

Det var en spøk Bundy, og jeg er sikker på at han ikke tok seg nær av det, ettersom dette er den første skrivefeilen jeg har sett han gjøre.

Skrevet
Hanson?!  :ohmy:  Trodde de hadde brent for lenge siden. Jeg trodde i hvert fall at alle radiostasjoner hadde for mye vett til å kringlkaste dem.

7523400[/snapback]

Ikke akkurat en ordentlig radiostasjon, da. Det er en OP på en IRC-kanal som morer seg litt bare.

Skrevet (endret)
Det var en spøk Bundy, og jeg er sikker på at han ikke tok seg nær av det, ettersom dette er den første skrivefeilen jeg har sett han gjøre.

7523432[/snapback]

For det var jo morsomt.

[borat]...NOT[/borat]

Endret av Bundy
Skrevet
Neivel, jeg skal aldri si noe negativt til deg igjen b-real "trøste"

7523498[/snapback]

Var ikke det jeg sa, jeg sa at jeg syns ikke det var en artig spøk, jeg tok spøken men jeg syns bare ikke den var artig..altså...humoristisk artig :)

Skrevet

Arinomi: Ja, æ kain bak! :p

Fikk riktignok bare 3 i heimkunnskap, men det var fordi jeg var allergisk, og lærerinna ikke trodde på meg, og trodde jeg bare var obsternassig.

Da jeg til slutt beviste for henne at jeg fikk allergiske reaksjoner av grønnsaker, slutta hu å kalle meg løgner, men det bedra ikke akkurat forholdet.

*sende mushi e-pepperkake*

Jeg ser på Juleferjå!

Kongejulekalender! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...