Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, var det jeg og mente, liksom. :p

8969154[/snapback]

Det er bare å si fra om du fryser så stiller jeg til tjeneste :p

8969161[/snapback]

Jeg fryser egentlig nå, men sitter i bare t-skjorten. Har liksom mer klær jeg kan ta på meg. :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fryser egentlig nå, men sitter i bare t-skjorten. Har liksom mer klær jeg kan ta på meg. :wee:

8969180[/snapback]

Sitter du i BARE t-skjorte? Dristig!
Skrevet
Kvinnelige selgere skulle vært forbudt!

Sleipe dyr hele gjengen :p

8969178[/snapback]

Bare du som ikke har nok selvkontroll og viljestyrke til å la vær å bli forført av en vakker kvinne.

Vis noen kommer hen til meg å spør om jeg vil kjøpe noe, så spør jeg om de vil ta meg på tissen, da står de der og vet ikke helt hva de skal gjøre for no :p Så da pleier e som regel å bare gå

Skrevet
Øhm. Jeg har på bukse og sokker og. Men ikke sko. Det angrer jeg på nå, for det regner. :p

8969192[/snapback]

Hysj med deg! Du ødelegger fantasien min...

Bare du som ikke har nok selvkontroll og viljestyrke til å la vær å bli forført av en vakker kvinne.

8969194[/snapback]

Og? Det å bli forført av en vakker kvinne er jo bare elsk da :love:
Skrevet
Og? Det å bli forført av en vakker kvinne er jo bare elsk da :love:

8969206[/snapback]

Ja, vis du får dyppa den ja, me nvis ho bare skal slege deg ting likosm, da er det ikke noe vits å høre på hva ho har å si :p

Skrevet

Søstra mi ble ikke akkurat lurt, men selgerne var så innpåslitne og frempå at søstra mi ble bare med. Lurer på om det var sånn kredittkort fra Gebyrfri.no. Det får jo bare ligge der, sier ho.

Skrevet
Søstra mi ble ikke akkurat lurt, men selgerne var så innpåslitne og frempå at søstra mi ble bare med. Lurer på om det var sånn kredittkort fra Gebyrfri.no. Det får jo bare ligge der, sier ho.

8969220[/snapback]

Gammel er søstera de? Er ho fin?

Skrevet

Okei, jeg bare tulte, L4r5. Jeg sitter på kafè i ført kun en liten PVC-tanga og en t-skjorte. Den er hvit. Siden det regner er den blitt våt og gjennomsiktig...

Skrevet
Okei, jeg bare tulte, L4r5. Jeg sitter på kafè i ført kun en liten PVC-tanga og en t-skjorte. Den er hvit. Siden det regner er den blitt våt og gjennomsiktig...

8969235[/snapback]

Gief p|x please! :dribble:

Det hørtes sexy ut...

Skrevet
Hvem vil gi meg et kyss for en pakke Pez? :)

8969247[/snapback]

Pick me! Pick me! *gjøre trutmunn*

8969252[/snapback]

Nei... MEG! :D

Skrevet

8969220[/snapback]

Gammel er søstera de? Er ho fin?

8969232[/snapback]

'85 modell. Men ho er forlovet med sin samboer.

Skrevet

8969261[/snapback]

Men er hu FIN?

Og er hu sånn som vil ha et siste eventyr før bryllupetsnatta?

Skrevet

8969261[/snapback]

Men er hu FIN?

Og er hu sånn som vil ha et siste eventyr før bryllupetsnatta?

8969265[/snapback]

Your preach the truth my brother!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...