Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
EDIT: Nei, jeg la meg ikke på en rot, jeg fikk meg en på trynet i moshpiten i går.

8960864[/snapback]

Du som har spillt amerikansk fotball burde ha troppa opp i moshpiten med fullt verneutstyr :p

Skrevet
Du er heldig som lever i 2007 da. Så slipper du å 'orke' å gå på jakt etter dagens fangst ;)

8960836[/snapback]

True, true.. Men det tar så lang tid å lage seg noe!

Skrevet

Det kan du. :wee:

Vi må utarbeide detaljene, da. For i en moshpit skal liksom folk hjelpe hverandre opp, jeg tror ikke hiphoperne kommer til å hjelpe oss opp..

Skrevet

Faen!

Har byttet administrator passord på domenet på jobb nå. Skriver det gamle tre ganger før jeg greier å tenke meg til at jeg skal skrive det nye :(

Skrevet
:hmm: Tror fremdeles ikke du skjønte det. Med mindre du har lest/sett Death Note.

8960769[/snapback]

Hah! da hadde jeg rett.

Light!

Litt sein, men :p har sett det har vært noen sider siden den gang.

Skrevet
Det kan du. :wee:

Vi må utarbeide detaljene, da. For i en moshpit skal liksom folk hjelpe hverandre opp, jeg tror ikke hiphoperne kommer til å hjelpe oss opp..

8960905[/snapback]

Vis vi først begynner en moshpit så tror jeg de fleste hip hoppere skygger banen, så da blir det oss to som står midt utpå plassen og ser ut som vi får epelepsi anfall.. Det mine venner, er hardcore :D

Skrevet
Faen!

Har byttet administrator passord på domenet på jobb nå. Skriver det gamle tre ganger før jeg greier å tenke meg til at jeg skal skrive det nye :(

Pwned ;)

Gjest Yoshi
Skrevet
Jøje meg, jeg fant pære til prosjektøren min nå, 1800 kr forsvant fra min konto :(

8961126[/snapback]

Oi, 1800 for en pære? Så billig? :O

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...