Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svigermor og 15 slekninger. Kommer til å dø, og jeg må kjøre. :( Er villig til å droppe jula for å slippe å kjøre, er så dritt lei.

7470367[/snapback]

 

Så svigermor og slektningene bor ikke akkurat i nærheten altså?

 

Sidious: Da er vi to! Tre med Luchy

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Så svigermor og slektningene bor ikke akkurat i nærheten altså?

7470377[/snapback]

Er en halvtime. Men jeg skal kjøre en bil med elendige vinterdekk. Kommer til å kjøre ut, siden jeg alltid har uflax. Er så lei av at det alltid blir tatt som en selvfølge at jeg kjører. Jeg vil ha et valg.

Lenke til kommentar
GTA i multiplayer style.

7470366[/snapback]

Er det noen servere som er bra? Har prøvd en der man skulle kapre et helikopter - totalt kaos m tretti personer og to helikoptere. På den andre serveren jeg prøvde var halvparten udødelige.

 

Juliees: Nå fratok du hele SO en interessant krangel, og i tilleg må du ha emo-Shaq- på samvittigheten. :p

Lenke til kommentar

Er en halvtime. Men jeg skal kjøre en bil med elendige vinterdekk. Kommer til å kjøre ut, siden jeg alltid har uflax. Er så lei av at det alltid blir tatt som en selvfølge at jeg kjører. Jeg vil ha et valg.

7470400[/snapback]

 

Skjønner problemstillingen... Men det er jo viktig at dere begge er enige.. Eller? :hmm:

Lenke til kommentar

Hvordan enige? Kjæresten min har ikke lappen engang, så det er svigermor og typen hennes som skal drekka seg drita og jeg skal kjøre.

 

Vil være hjemme og spise Fjorland jeg.

7470436[/snapback]

 

Tenker mer på at han vil dit og du vil være hjemme...

 

Men når du sier det der med drikking, så skjønner jeg at du ikke er helt tilfreds...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...