Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ødlagt etter skjermen min tok kvelden, jeg er bare så lei av å være aleine. jeg trenger en ny til å dele livet mitt med, Nokiaen er bare en one nigth stand til jeg skaffer noe bedre. Jeg vil ha en til å dele følelser og alt i SO med. Jeg savner henne hun døde stille i går kveld men vi (jeg) prøver fortsatt og redde henne fra slutten (hammeren). hun ligger på senga mi og venter på meg, men jeg kommer ikke, hun klarer ikke å klare seg, hun kommer ikke unna døden. Vi har opplevd så mange LAN sammen og sett så mange filmer men nå er det slutt, hvis det blir liv i deg vil du alikvell bli bare en mod. Jeg elsker deg, skjermen min :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden jeg ikke orker en krangel akkurat nå så overser jeg Demille sitt innlegg om styrke osv.

8531040[/snapback]

Dersom du overser noe bør du ignorere det. Det du prøver å si er at du følte deg truffet, og absolutt ikke overså det, men at du ikke gidder å krangle?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke problemer, :( 

 

*følesegutenfor*

 

Jeg vil ha et problem?

 

Noen som har et til meg? :)

8531027[/snapback]

Jeg må skrive kjedlig novelle greie..

8531045[/snapback]

Noe som minte meg på at jeg skal fremføre noe sånn muntli greier i engeslk imorra, der er problemet :w00t:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Æsj, nå må jeg lese engelsk :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg skal vist begynne i gruppeterapi. Legen min trodde det var mye bedre for meg. Hun må faen meg være blind, for jeg klarer ikke komunisere med andre mennesker om ting de kan bruke mot meg.

 

Leger er teite.

8531097[/snapback]

Kanskje hun tror du kan forbedre deg?

 

np: Monty Python - Always Look On The Bright Side Of Life

Lenke til kommentar
Jeg skal vist begynne i gruppeterapi. Legen min trodde det var mye bedre for meg. Hun må faen meg være blind, for jeg klarer ikke komunisere med andre mennesker om ting de kan bruke mot meg.

 

Leger er teite.

8531097[/snapback]

Mange leger har ikke peil på hva de snakker om!

Lenke til kommentar
Siden jeg ikke orker en krangel akkurat nå så overser jeg Demille sitt innlegg om styrke osv.

Bra for deg ;) Se så sterk du er!

 

Neida, sorry. Det innlegget var ment mer som å få litt reaksjoner. Så ikke ta det så seriøst. Jeg er aldri helt og holdent seriøs i denne tråden her.

 

Kom igjen da. Dette er noe du bare MÅ oppleve.

Jeg sa nei *slenge på røret*

Lenke til kommentar
Kanskje hun tror du kan forbedre deg?

8531110[/snapback]

Hun har hittils bare klart å få meg til å skjelle henne ut 3-4 ganger. Jeg blir ukontrollerbar hissig hvis jeg blir pusha. :ermm:

Hun kan forbedre meg med å gi meg sobril eller vival i stedet for å pushe allergimedisiner på meg.

Lenke til kommentar
Hvor i faen skal jeg finne lettlurte id.. Jeg mener livslystne folk som vil krydre opp hverdagen sin?! Tenk så mye mer morsom hverdagen blir!

8531135[/snapback]

Bundy, du tilbringer mesteparten av tiden din her, og det er IKKE morsomt i det hele tatt.

 

Red.: And I should know.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Over til koselig hundeprat, mushmush?

 

Jeg har falt for Puli. De er seriøst verdens TØFFESTE hunder. Nei til boxer og amstaff, boerboel, presa canario, doggo argentino og alle andre machobikkjene. Puli går den alle en HØY gang. :D

 

Men er litt trist at det regner så mye i bergen, og pelsen bruker så lang tid på å tørke.

Lenke til kommentar
Hun har hittils bare klart å få meg til å skjelle henne ut 3-4 ganger. Jeg blir ukontrollerbar hissig hvis jeg blir pusha.  :ermm:

Hun kan forbedre meg med å gi meg sobril eller vival i stedet for å pushe allergimedisiner på meg.

8531129[/snapback]

allergimedisin sucks!

Lenke til kommentar

Presa er bare :love:

 

Pulien er tøff^^

 

Er det en hund? Er det en romvesen? Eller er det en mopp med litt for mye mugg på?

 

puli03.jpg

 

 

Har så sykt lyst på bullterrier, har ønska meg den siden jeg var 10, men tror jeg kommer til å angre hvis jeg ikke kjøper meg collie. Får kjøpe begge :) Holder nesten på å krepere om dagen pga. bikkje. Satt å grein igår fordi jeg var så oppgitt.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...