Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22. burde jeg nok ikke drikke. Bakfull i brylupp høres kjipt ut. Men etter bryluppet derimot. :p

7464536[/snapback]

Brylupp kor?

Skrevet
Var ei grusom side da, men det så ganske koselig ut egentlig.

7464535[/snapback]

Jepp, var ikke den beste sia akkuratt. Men det står vel litt overalt om drekkedagsnatta.

Men det de fleste kan være enige om hvertfall er at det er skikkelig koselig og gøy :wee:

Skrevet
22. burde jeg nok ikke drikke. Bakfull i brylupp høres kjipt ut. Men etter bryluppet derimot. :p

7464536[/snapback]

Brylupp kor?

7464543[/snapback]

Australia. Ergo kan jeg drikke hva faen jeg vil i jula. :wee:

Skrevet
Brannskade, bra tenkt!

7464542[/snapback]

Sist jeg var i alkoholisert tilstand nært et bål fant jeg aldri igjen jakka mi dagen etterpå og buksa mi hadde hull og jeg hadde brannsår på bena :hmm:

Skrevet
Biril: Når får vi våre utkårede som vi skal sende gave til?

7464595[/snapback]

I løpet av kvelden. Har fryktelig mye jobb for tida og bare senvakter, men skal få gjort det i løpet av kvelden :)
Skrevet
I løpet av kvelden. Har fryktelig mye jobb for tida og bare senvakter, men skal få gjort det i løpet av kvelden :)

7464615[/snapback]

Supert. Ser fram til å bruke natta på å lete etter interesser til den jeg skal sende til.:D

Skrevet
Jau, likte ikke den jakka uansett

7464590[/snapback]

Like greit, der fikk du en unnskyldning til å kjøpe ny :D

7464596[/snapback]

Går faktisk uten jakke enda :p

Kanskje jeg skal kjøpe en ny

Eg får beskjed om å skriva på nynorsk her av ei venninne, kanskje eg skal bytte..

Skrevet (endret)

Ja, er nok på tide! Blir vel kalt i år og (?) selv om det ikke egentlig er det nå (ihvertfall ikke her... :cool:

Nei, ta bokmål (*tenker på nynorskstilen*) :D

Endret av multisync
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...