Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trodde at hvis vi sa "kom an, alle forlater SO" så ville Bundy forsvinne, men det funket ikke, så jeg droppet boikotten.

8416192[/snapback]

Dere er alt for naiv, dere får meg ikke vekk her i fra. Jeg snakker med meg selv om jeg må.

Skrevet
OT-horer har det best. Vi er et enkelt folk som bare trenger å dyrke litt spam, og nyte livet.

8416196[/snapback]

Livet er herlig når spammen sitter løst. :cool:

*skåle*

Skrevet
Jeg lurer på om jeg skal starte en ny støttegruppe.

8416238[/snapback]

AOH?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Anonyme OT-baren Horer
Skrevet
Hei, jeg er Mikkel og jeg er ikke SO-junky...

8416275[/snapback]

Heter du Mikkel?

8416282[/snapback]

Mikkel rev satt og skrev på ei lita tavle, tavla spratt Mikkel skvatt oppi pappas flosshatt!

Yey :fun:

Skrevet
Mikkel rev satt og skrev på ei lita tavle, tavla spratt Mikkel skvatt oppi pappas flosshatt!

8416299[/snapback]

Den har han sikkert aldri hørt før. :p
Skrevet

8416299[/snapback]

Mikkel rev satt og skrev på et lite innlegg, ruteren spratt og mikkel skvatt opp i b-reals banhatt... Ja, jeg er ferdig med leksene og derfor har lite å gjøre :tease:

Skrevet

8416299[/snapback]

Lol, du har vrengt verdensbilde.

"Tavla sprakk", heter det.

Skrevet
Mikkel rev satt og skrev på et lite innlegg, ruteren spratt og mikkel skvatt opp i b-reals banhatt... Ja, jeg er ferdig med leksene og derfor har lite å gjøre  :tease:

8416323[/snapback]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :D

Det er ikke bare jeg som kan skrive sanger jo :fun:

Skrevet
Jeg trodde at hvis vi sa "kom an, alle forlater SO" så ville Bundy forsvinne, men det funket ikke, så jeg droppet boikotten.

8416192[/snapback]

Og så lenge klarte Steffy å holde seg ...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...