Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Marokko er et utrolig fint land, men hold deg unna Marakesh. 9 av 10 som drar dit, kommer aldri tilbake på tur nummer to til marokko. Jeg avr i Tanger og Cassablanka i tillegg og kan anbefale begge byene på det varmeste.

8133479[/snapback]

... trudde du skulle skrive at 9 av 10 som drar dit kommer aldri tilbake jeg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... trudde du skulle skrive at 9 av 10 som drar dit kommer aldri tilbake jeg :p

8133490[/snapback]

Var det ejg prøvde å komme frem til, men formulering er vanskelig. Prøver igjen. Av de som kommer til marokko for andre gang, drar bare 1 av 10 tilbake til marakesh. Håper det ble mer forståelig.

Lenke til kommentar
... trudde du skulle skrive at 9 av 10 som drar dit kommer aldri tilbake jeg :p

8133490[/snapback]

Var det ejg prøvde å komme frem til, men formulering er vanskelig. Prøver igjen. Av de som kommer til marokko for andre gang, drar bare 1 av 10 tilbake til marakesh. Håper det ble mer forståelig.

8133501[/snapback]

Forsto deg første gangen ;) men jeg bare tenkte videre selv før jeg leste hele setningen. hehe.

 

Edit: jeg mente at de ikke kom tilbake som i at de ble "borte" hehe

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
... trudde du skulle skrive at 9 av 10 som drar dit kommer aldri tilbake jeg :p

8133490[/snapback]

Var det ejg prøvde å komme frem til, men formulering er vanskelig. Prøver igjen. Av de som kommer til marokko for andre gang, drar bare 1 av 10 tilbake til marakesh. Håper det ble mer forståelig.

8133501[/snapback]

han mente aldri tilbake til norge f.eks. (tror jeg) At de dør der, eller blir tatt til fange :p

Lenke til kommentar
edit: bundy, det er som å være på en irc server for deg selv :p

8133500[/snapback]

Haha, vel.

 

<BBundy> so, bundy. how are you?

<BBundy> I am just fine, thank you

<BBundy> So, whats up?

<BBundy> Nothing, im bored

<BBundy> yea, me also

<BBundy> **** any bitches lately?

<BBundy> well, nah. my gf was busy this weekend

<BBundy> Oh, i understand

* TomCruise sets mode: +m

<BBundy> Well, good luck

 

Kjeder meg ganske mye.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Har hatt en gryte med grønnsaksuppe stående i kjøleskapet i over en uke. I mårra skal den hives. Gud, som jeg gruer meg :sick:

 

 

------

 

Aaah. Rugsprø :love: Er sykt digg.

8133525[/snapback]

jeg har 2 uker gammel pasta i en kaserolle, tro om den kan brukes fortsatt. :hmm:

 

tror jeg tar det nå, har ei ølflaska fra lørdagen også..(altså, lørdagen for ei uke sia)

Lenke til kommentar

fattern og jeg har planer om å reise med Land Roveren til marokko for å cruise litt rundt i sanddynene. :cool:

 

Vi tenkte først og kanskje kjøre fra marokko til tunisia, men det er så mye trøbbel i algerie så da blir det litt vanskelig. Så da er spørsmålet, tunisia eller marokko.....

Lenke til kommentar

Hm. Har vært i begge, men er usikker på hvor det er best og kjøre bil. Skal dere kjøre nedover kom dere innom Ungarn og værtfall Monte Negro (helt utrolig veier langs kanten av enorme canyons, husk å hold fartsgensa. Mye purk)

 

Jeg hadde egentlig satsa på Markokko i stedet for Tunisia. Finere byer i Marokko, mens tunisia virket mer "turist" etter hva jeg opplevde.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig satsa på Markokko i stedet for Tunisia. Finere byer i Marokko, mens tunisia virket mer "turist" etter hva jeg opplevde.

8133561[/snapback]

 

 

tror det er Marokko vi kommer til å satse på. Er et større land, med flere ørkenområder. Vi kommer primært være der for terrengkjøringen.

 

Tror vi også kommer til å bruke AutoZug (biltog) fra hamburg til narbonne. Land Rover er ikke verdens beste biler til motorveikjøring :D

 

 

edit: takk for de kloke ordene forresten! :)

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar

Haha. Jeg har også kjørt landrover på langtur. Kjørte fra norge til serbia, tok en rundtur og tilbake. Stranda i et tyskt, lite, depressivt sted i 5 dager fordi landroveren havarerte, sjokkerende nok, på motorveien. Var innom 12-13 forskjellige land den sommeren :roll: Var 2-10 dager i hvert.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Haha. Jeg har også kjørt landrover på langtur. Kjørte fra norge til serbia, tok en rundt tur og tilbake. Stranda i e tyskt, lite, depressivt sted i 5 dager fordi landroveren havarerte, sjokkerende nok, på motorveien.

8133591[/snapback]

 

 

haha....det er sjarmen med Land Rover :!:

 

de går som et uvær i skog og mark, men med en gang de får asfalt under seg får de hikke.

Lenke til kommentar
Nestegang jeg skal lengre enn mantorp, blir det tur til tyskland for banekjøring nesteår sansynligvis :) Liker egentlig ikke å reise. Vil helst være hjemme jeg :wee:

8133605[/snapback]

 

det hørtes nice ut!

 

 

 

Kan jo også melde seg på "sportsweekend" (husker ikke det eksakte navnet) i england hvis det er grisekjøring på bane som står i høysete. Da får du også muligheten til å frese litt rundt i en Formel-1 bil :cool:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det er godt å se at våren nærmer seg. Gjennomførte årets første sykkeltur i dag. Snøen begynner endelig å slippe taket. Våren er en fin årstid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...