Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Ja for det har jeg råd til :roll: Da drar jeg heller til tyskland med mitsubishi-klubben.

8133620[/snapback]

 

 

hehe....så sant så sant. Det er ikke så forferdelig billig akkurat :D

Har ikke vært på det selv, men det kunne jo vært gøy å prøvd en gang. (er redd jeg må selge rompa mi for å få råd......btw: er du innteresert?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642
TheGnome: hvordan har dagen din vært? Fin..?

8133628[/snapback]

 

Tja, nei, egentlig ikke. Søndager er ekstra tunge dager. For mye tanker som hoper seg opp. Tilbrakte cirka en time med et par "venner", men så måtte jeg bare dra hjem for å roe nervene. I forhold til lørdagen var riktignok søndagen en bra dag, men dog. Ligger en kort oppsummering av lørdagen min i Deppetråden.

 

Hvordan har helgen din vært, mushi?

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
hehe....så sant så sant. Det er ikke så forferdelig billig akkurat :D

Har ikke vært på det selv, men det kunne jo vært gøy å prøvd en gang. (er redd jeg må selge rompa mi for å få råd......btw: er du innteresert?)

8133630[/snapback]

Hm. Må nok tenke på det. Er mer glad i svinger og fart enn bortover. Hadde sikker vært utrolig morro uansett! :D Koster det ikke 50k elns?

 

Hvordan har helgen din vært, mushi?

8133635[/snapback]

Har vært i Larvik. Morro, men utrolig slitsomt. Pillefjern og drita på fest igår, husker lite. Klarer seriøst ikke å være sosial selv når jeg er full. Føles som jeg har kols idag, ellers greit. Gruer meg til i mårra. Skal jobbe på en gård og tror ikke det kommer til å gå bra.

 

Du gjorde helt riktig avgjørelse ang igår. Drekk deg heller full eller skad degselv. Ikke noe mer drastisk. Det går over tilslutt.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Men nå gutter og jenter (og Bundy), nå er tiden inne for å avslutte denne helgen. Neste gang vi snakkes har en ny uke startet for alvor. Hvem vet hva den kommende uken vil bringe?

 

God natt, folket!

Lenke til kommentar
Men nå gutter og jenter (og Bundy), nå er tiden inne for å avslutte denne helgen. Neste gang vi snakkes har en ny uke startet for alvor. Hvem vet hva den kommende uken vil bringe?

 

God natt, folket!

8133686[/snapback]

Vi får håpe den bringer noe bra for deg. :)

God natt!

 

Bundy, hvilken?

 

Woho, jeg har fri i morgen også!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...