Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå angrer jeg meg for at jeg sov istad. Er lys våken.

8026634[/snapback]

Er noe drit å sove midt på dagen, jeg får aldri til å sove om kvelden etterpå..det går bare ikke.

8026642[/snapback]

Jeg vet. Men lærer jeg? Aldri. Det er jo så godt å ligge å kose seg litt midt på dagen.

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642
Skrevet

Føkk, vinterferien er over og i morgen er det skole igjen.

Skrevet

Du kan så si Spazz.

I vinterferien blir det å ligge i senga og prøve å bli frisk sånn at jeg kan ut og handle og spille Guitar Hero 2 og lese bøker igjen sånn at jeg kan starte med særemnet ^^

Skrevet

Det er veldig gøy, du kan laste ned en demo her. Jeg er bare litt redd for at jeg ikke får gjort så mye arbeid om jeg kjøper det, men det spiller vel ingen rolle, da jeg uansett bruker tiden på å spille demoen for -ente gang nå.

Skrevet (endret)
N-Ball, to buy or not to buy?

8026816[/snapback]

Synes man skal støtte små utviklere som disse, da de (som regel) fortjener og trenger det :) Kjøpte selv Armadillo Run i sommer, og storkoste meg med det noen timer!

edit: NP: Heaven 17 - Temptation :!:

Endret av clvn
Skrevet
hvorfor er det egentlig ikke ferie samtidig over hele landet?

8026802[/snapback]

Fordi fylkeskommunene bestemmer når de forskjellige feriene skal være og så kan skolene deretter igjen "megle" med fylkeskommunen nårtid de skal avvikle de forskjellige feriene.

Si meg, går ikke dere skole og skal kunne slikt? :whistle:

Skrevet
hvorfor er det egentlig ikke ferie samtidig over hele landet?

8026802[/snapback]

Fordi fylkeskommunene bestemmer når de forskjellige feriene skal være og så kan skolene deretter igjen "megle" med fylkeskommunen nårtid de skal avvikle de forskjellige feriene.

Si meg, går ikke dere skole og skal kunne slikt? :whistle:

8026861[/snapback]

Det forklarer ikke hvorfor det ikke kan være ferie samtidig i hele landet.

Skrevet (endret)
Åhhh, nå har jeg sett på en Megadethkonsert :love:

8026854[/snapback]

Ååh. Kos, I assume? :wee:

EDIT:

Det forklarer ikke hvorfor det ikke kan være ferie samtidig i hele landet.

8026884[/snapback]

Fordi det blir kaos. Hotellturer, flyreiser og hytteturer og bajs. Eller noe, mamma forklarte det en gang.

Endret av bazukh
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...