Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Hun skal fortelle at hun er gravid, og for å få rom til den nye babyen, må de kaste deg ut av huset.

7928880[/snapback]

Det tviler jeg sterkt på, og hvis hun skulle være gravis så får de finne et annet rom, jeg flytter meg ikke!

jaja, jeg får vel bare konkludere med at hun ville være snill...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
If you've simply forgotten your password, MSN Hotmail does provide at least one level of back-door that you can use to recover it - your alternate email address or secret question. If you don't have those, you're probably out of luck.

7928888[/snapback]

Da kan du ha det så godt. :p
Skrevet
If you've simply forgotten your password, MSN Hotmail does provide at least one level of back-door that you can use to recover it - your alternate email address or secret question. If you don't have those, you're probably out of luck.

7928888[/snapback]

Da kan du ha det så godt. :p

7928916[/snapback]

Jeg vet hva jeg hadde som passord og svar paa sporsmaalet mitt - de bare vil ikke akseptere det... LUUURER dog paa naa om jeg kan ha registrert adressen min som US - for den spor etter land.. Faar prove det i morgen - da dagens forsok er brukt opp..

Skrevet
Alle vet at Dotten er homofil, Dotten er homofil.

HELE TRÅDEN NÅ!

7929182[/snapback]

*klappe med*

7929197[/snapback]

*Prøve å roe ned*

Det er hardt å være støttekontakt til mennesker med Downs.

Skrevet
Alle vet at Dotten er homofil, Dotten er homofil.

HELE TRÅDEN NÅ!

7929182[/snapback]

jeg av alle mennesker veit det. Han overnatta hos meg i går. Han er så søt når...vent, skal ikke si mer :blush:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...