Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gjør som ni av ti irakiske diktatorer; finn tauget  :)

7822034[/snapback]

Men jeg er ikke diktator, kanskje jeg kan bli det, vis jeg ikke har sex eller har "sexy-times" med meg selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Løsningen er amputasjon P, løsningen er alltid amputasjon  :)

7822005[/snapback]

"Helvetes ereksjon!" *amputere* :D

7822074[/snapback]

NETTOPP!

Endelig noen som har skjønt det :wee:

Skrevet

Den store P = fetteid.

Eldre historie suger. Samme med geografi. Vi har så jævlig mye å gjøre! Mye mer i geografi enn i fysikk. Geografi er to timer, fysikk fem. Dritt! =/

Skrevet
Den store P = fetteid.

Eldre historie suger. Samme med geografi. Vi har så jævlig mye å gjøre! Mye mer i geografi enn i fysikk. Geografi er to timer, fysikk fem. Dritt! =/

7822085[/snapback]

Bytte historie mot Linux?

Skrevet
NETTOPP!

Endelig noen som har skjønt det :wee:

7822080[/snapback]

:!:

Blir nesten litt gale hvis man vondt i hue da. :p

7822107[/snapback]

Tull, slutt å sutre og hent øksa nå, så skal jeg hjelpe deg.

Skrevet

Jeg fryser. Hvorfor er vinduet åpent? Og hvorfor lukker ikke noen som når opp til de.. dingsene det?

Jeg hater å være lav. Også vil jeg at ALex skal komme, så jeg får innstallert first decade på pc'en .:p

Skrevet
Jeg fryser. Hvorfor er vinduet åpent? Og hvorfor lukker ikke noen som når opp til de.. dingsene det?

Jeg hater å være lav. Også vil jeg at ALex skal komme, så jeg får innstallert first decade på pc'en .:p

7822198[/snapback]

Finn en stol å stå på :)

Skrevet

7822198[/snapback]

Jeg må alltid smiske med en av de store guttane i klassen for at de ska sette i kontakta te laptop-ladern min. Stikkkontaktene er altfor høyt oppe overalt :hrm:

Skrevet
Vi har bare sånne gøye kontorstoler som triller og snur seg. Veldig gøy når vi sitter i ro.

Verre når vi skal stå på dem :p

7822285[/snapback]

Har da stått masse på ymse livsfarlige kontorstoler jeg, ikke noe problem det :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...