Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei da får jeg prøve å legge meg og se om jeg skjønner noe mere av kvinnfolka i morra (like thats gonna happen :)

god natta folkens...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vi innrømmer ting?

Jeg må innrømme at jeg er misunnelig på dere som kan drikke uten å være redd for å bli arrestert og kastet ut av landet. Det er dumt med North Dakota. :(

Skrevet
Så vi innrømmer ting?

Jeg må innrømme at jeg er misunnelig på dere som kan drikke uten å være redd for å bli arrestert og kastet ut av landet. Det er dumt med North Dakota.  :(

7814533[/snapback]

Uff :( Dakar *patpat*

Skrevet
er det 21 årsgrense der eller?

7814536[/snapback]

21 årsgrense ja.

En kamerat av meg ble tatt for å drikke for ikke så lenge siden, og nå må han i retten. :dontgetit:

Uff :( Dakar *patpat*

7814537[/snapback]

Takker. Vil du spandere litt alkohol på meg når jeg kommer hjem? :)

Skrevet
Hahaha, i retten for å drikke.

7814552[/snapback]

Jepp. Han fortalte meg at han nettopp hadde betalt en advokat for å forsvare seg. $1300!

Men det kan ha noe med at han kjørte når han var full også. Og han var ikke bevist når politiet fant han. :hmm:

Og du burde legge deg Bundy.

Skrevet
Jepp. Han fortalte meg at han nettopp hadde betalt en advokat for å forsvare seg. $1300!

Men det kan ha noe med at han kjørte når han var full også. Og han var ikke bevist når politiet fant han.  :hmm:

7814560[/snapback]

Ja, da er det jo ikke rart han kommer i retten. Da er det faktisk helt rett at han får bot.

og btw, får ikke sove..

lege på mandag, snaaaart..

Skrevet

Men det kan ha noe med at han kjørte når han var full også. Og han var ikke bevist når politiet fant han.  :hmm:

7814560[/snapback]

Ja, da er det jo ikke rart han kommer i retten. Da er det faktisk helt rett at han får bot.

og btw, får ikke sove..

lege på mandag, snaaaart..

7814566[/snapback]

Sant så sant. Folk sier at han også kræsjet i noen biler også, men det vet jeg ikke for sikkert.

Nei, når man sitter på pcen får man ofte ikke sove. Prøv å legg deg.

Flott!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...