Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan vel diskutere Little Brittain i hvert fall. Måtte bare begynne å le da jeg så avatearen din. :!: Britisk humor på sitt beste.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Jeg synes den er ekkel :p

Skrevet
Vi kan vel diskutere Little Brittain i hvert fall. Måtte bare begynne å le da jeg så avatearen din.  :!:  Britisk humor på sitt beste.

7736117[/snapback]

Lurer på om jeg mulig skal se det i kveld.. :hmm:

Skrevet (endret)

Det er jo hele poenget med den. :D

SnittLeif: Jeg kjøpte første sesong på dvd i julen, men jeg glemte den selvfølgelig hjemme. Nå som jeg hadde betsemt meg for å se den i kveld, oppfager jeg at jeg ikke har den her. :no:

Endret av NgZ
Skrevet
Kan det ikke settes opp en liste over ting man ikke skal diskutere? Så blir det enklere for oss...

7736096[/snapback]

(:

7736144[/snapback]

Hvorfor er det så in å skrive smilefjesene feil vei?

Er det for a den ikke skal bli til :) automatisk?

Skrevet

Alle vel? Alle skriver (: nå for tiden, begynner å bli irriter over sånt smiley.. Folk i wc3, wow, cs osv må absolutt skrive (: ikke : )

Skrevet

Det ødelegger litt poenget med SO om det blir regler for hva vi har lov å diskutere, men man trenger ikke disse andre fordet.

darkness|: Er det ikke indirekte hets av almadora om du tar det som en fornærmelse når noen spør om du er ham med ny account? :p

Skrevet
Alle vel? Alle skriver (: nå for tiden, begynner å bli irriter over sånt smiley.. Folk i wc3, wow, cs osv må absolutt skrive (: ikke  : )

7736208[/snapback]

Dakaaar. Livet er hardt, huh? Folk skriver smileyene feil vei. Grusomme greier :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...