Gå til innhold

Bundesliga-tråden


Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Etter Bayerns hjemmetap mot Mainz på onsdag så blir dagens kamp mot Dortmund ekstremt viktig. Vinner Dortmund idag blir luken ned senket til 2 poeng, og tittelracet er offisielt på igjen, etter 3 år med så og si null konkurranse. Dortmund har startet vårsesongen med full pott, minus ett uavgjortresultat mot Hertha. Og har kun ett poengtap på hjemmebane gjennom hele sesongen. Bayern har Champions League å konsentrere seg om, og de har de siste årene hatt en mini-kollaps i vårsesongen (dog etter å allerede ha avgjort serien), de har også store skadeproblemer, særlig i forsvar. Så blir det hjemmeseier for Dortmund idag, så skal man ikke se bort ifra at tittelracet blir mye mer spennende enn noen hadde antatt før sesongstart.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Jeg har dplay-abbonoment(europlaligaen & bundeslige), og ser bare på United i Europaligaen i tillegg til en bundesligakamp nå og da.

 

Om en ærlig sjel er interesserte i å låne login, så er jeg åpen for det, da jeg ikke bruker den så mye :)

 

edit: henvendelse på PM

Endret av Herrera.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Triste scener på Westfalenstadion i dag. En Dortmund-tilskuer døde av hjertestans og en fikk hjerteinfarkt (overlevde) under kampen i dag mellom Dortmund og Mainz. Tilskuerne var helt stille i andre omgang. Massiv respekt fra begges supportere. YNWA ble sunget 1 minutt før slutt og etter kampen.

 

 

 

Dortmund vant 2-0, men det betyr ingenting i dag.

 

 

RIP.

Endret av Nettels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

 

 

Bor deler av året i Dortmund og dama er derfra. Ekstremt fotballgale folk.

Liker meg godt der og har planer om å flytte dit permanent om noen år

Hva mener du om Pulisic?

Har ikke sett så mye av han ennå så jeg vet ikke.

Den nye spilleren som imponerer meg mest er Dembele

En kan ikke vente like store prestasjoner av en 17 åringen som Dembele men faktumet at Liverpool ønsker han og Dortmund ville ikke selge han sier noe

 

Han scoret 2 mål forresten for landslaget mitt (USA ) på fredag. Han er vår Ødegård. Håper han får noe spilletid på Dortmund men det tviler jeg på. Kanskje 2017-2018 sesongen.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...