Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjansen for å bli gravid


Anbefalte innlegg

Supersperm ja..:p kanskje bli spermdonor.. hehe..

 

Hun er veldig flink til å ta pillene da, men vi hadde en vanskelig periode rundt tiden hun skulle ha blitt gravid, så kan jo kanskje ha noe å si med spying eller slikt. Hun jobber dog i helse sektoren og veldig påpasselig på slikt.

 

Så vet ikke jeg.

 

 

@nerval: Ble abort. Vi ble enige om at det var det beste for alle med tanke på vår livssituasjon og alder. Et valg som var mye vanskeligere enn jeg noen gang hadde trodd, og som er hardt enda, selv en stund etter abort...:( Ingen fortjener å komme i en slik situasjon, selv om man selvsagt vet at risken er der hver gang man har sex uten kondom...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vondt for å tro at man blir gravid om man spyr eller har diare en dag.

Man har fortsatt "antigravidstoffet" i kroppen, og det som står i bruksanvisningene er bare fordi produsenten vil beskytte seg mot eventuelle saksmål.

Ja, i USA går alt an...

 

Man blir ikke gravid om man glemmer EN pille. Det er hysteri å tro det.

Lenke til kommentar
Jeg har vondt for å tro at man blir gravid om man spyr eller har diare en dag.

Man har fortsatt "antigravidstoffet" i kroppen, og det som står i bruksanvisningene er bare fordi produsenten vil beskytte seg mot eventuelle saksmål.

Ja, i USA går alt an...

 

Man blir ikke gravid om man glemmer EN pille. Det er hysteri å tro det.

7438191[/snapback]

Man trenger ikke nødvendigvis blir gravid, nei, men sjansen for å bli gravid øker med antall piller en glømmer (:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Marit_*
Jeg går på loette nå. Har merket at jeg har mye mer hodepine etter at jeg byttet til det merket. Kan være noe å tenke på hvis du fra før av er litt plaget med hodepine/migrene. Eneste grunnen til at jeg fortsatt bruker loette er at de nye merkene (med mindre hormoner i) ikke har kommet i felleskatalogen enda ..

7424918[/snapback]

 

Jeg har nettopp byttet fra yasmin til loette. Jeg er en del plaget med migrene og da jeg brukte yasmin hadde jeg migrene et par ganger i uken, vondt i nakken etc. Med loette har jeg ikke hadd migrene en enste gang, har brukt dem i snart 2 måneder og er kjempe fornøyd:) Bivirkningene varierer fra person til person, det er derfor viktig å prøve seg fram og ikke høre på hvilke bivirkninger andre har hatt i forbindelse med for eksempel loette. Det er mitt råd:)

Lenke til kommentar

Nå er sjansen for å bli gravid uten pilla ganske stor, men det skal jo passer med mye annet også. Som f.eks syklusen til kjerringa og stress osv. Mange momenter. Men en ting er sikkert, glemmer du pilla så er sjansen større for graviditet. Men det er jo også mange som opplever at når de slutter med pilla og prøver å blir gravide, så blir det vanskelig fordi hormonene er i ulage. Usikker på hvordan det der funker helt.

 

Anyway, sjansen for å bli gravid innimellom en glemt pille og det er utenfor eggløsning tror jeg er liten. Det er mye som skal klaffe.

Lenke til kommentar
Anyway, sjansen for å bli gravid innimellom en glemt pille og det er utenfor eggløsning tror jeg er liten. Det er mye som skal klaffe.

8673373[/snapback]

Det er helt sant.. Jeg tror og det skal veldig mye til, men det skjer jo gang på gang at folk klarer å "treffe" så det er hvertfall mulig :p

 

Er det forresten ingen som går på Mercilon? Det var dette jeg fikk da trionetta gikk ut av produksjon.. Jeg er veldig fornøyd med det, har ingen problemer :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...