Gå til innhold

Gode barnespill, alder 4-6 år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Josefine spillene er alltid en slager hos min 4-åring. Serien drar vel litt på årene, men innholdet er lærerikt og godt tilpasset 3 til 6 års alderen.

Hun synes også Kaptein Sabeltann spillet er morsomt, men trenger litt hjelp med styringen.

Hvis de er i sin verste "rosa periode" så finnes det også Barbie spill hvor man kler på modeller, rir på hest osv.

Josefine

Sabeltann

Barbie

Endret av TAAB
Skrevet (endret)

Det er mange fine å velge i mellom! Dette er noen av de jeg spillte da jeg var 4-9 år!

Gubben og katten i snekkerbua

Mamma Mø og Kråka

Mulle mekk serien

Flåklypa Grand Prix

Min første oppdagelsesreise. Jorden rundt

Håper disse kan hjelpe!

EDIT: Si ifra hvis dette ikke hjelper :) Kan sikkert komme på fler hvis du trenger!

Endret av Kimelimm
Skrevet

Lego Star Wars 1 og 2. Og nei, jeg tuller ikke. Har en femåring som digger det, og takler etter hvert masse problemløsning. Har prøvd noe av disse barneseriene, og det er på godt norsk mye møkk der. Det er tydelig at barna er noen det er lett å selge søppel til, dessverre.

Ellers så kan jeg varmt anbefale Jungle Buzz, om barna har tilgang til Playstation 2.

Ellers så er Track Mania Sunrise et spill som egner seg godt for aldersgruppen du nevner. Det spillet ble til og med anbefalt for småbarn av en psykolog i en av våre riksaviser, for en liten tid tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...