DementedAlbino Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Noen som har noen gode tips om spill til pc som skal spilles av jenter i alderen 4-6 år?
TAAB Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 (endret) Josefine spillene er alltid en slager hos min 4-åring. Serien drar vel litt på årene, men innholdet er lærerikt og godt tilpasset 3 til 6 års alderen. Hun synes også Kaptein Sabeltann spillet er morsomt, men trenger litt hjelp med styringen. Hvis de er i sin verste "rosa periode" så finnes det også Barbie spill hvor man kler på modeller, rir på hest osv. Josefine Sabeltann Barbie Endret 21. november 2006 av TAAB
Kimelimm Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Det er mange fine å velge i mellom! Dette er noen av de jeg spillte da jeg var 4-9 år! Gubben og katten i snekkerbua Mamma Mø og Kråka Mulle mekk serien Flåklypa Grand Prix Min første oppdagelsesreise. Jorden rundt Håper disse kan hjelpe! EDIT: Si ifra hvis dette ikke hjelper Kan sikkert komme på fler hvis du trenger! Endret 22. november 2006 av Kimelimm
AK47 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Lego Star Wars 1 og 2. Og nei, jeg tuller ikke. Har en femåring som digger det, og takler etter hvert masse problemløsning. Har prøvd noe av disse barneseriene, og det er på godt norsk mye møkk der. Det er tydelig at barna er noen det er lett å selge søppel til, dessverre. Ellers så kan jeg varmt anbefale Jungle Buzz, om barna har tilgang til Playstation 2. Ellers så er Track Mania Sunrise et spill som egner seg godt for aldersgruppen du nevner. Det spillet ble til og med anbefalt for småbarn av en psykolog i en av våre riksaviser, for en liten tid tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå