Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må inn på innstillingene for Xbox Live, du må logge inn på "administratorens" profil. (Den epost adressen som er registrert som overt 18 år) Der må du tillate at du kan snakke og høre ALLE online.

Skrevet
Tok meg fri i morra, og på fredag. Så i kveld tror jeg faktisk jeg er med å spille igjen! Hatt en god pause nå! :)

7632024[/snapback]

Jeg er nok også med ikveld, spesielt hvis det er snakk om å FORSTERKE POSISJONEN der Team Piñata SER NED PÅ Team Chrissjooooo fra... :w00t:

;)

Bare jeg kan se å komme meg hjem fra jobben nå :hrm:

Skrevet
Tok meg fri i morra, og på fredag. Så i kveld tror jeg faktisk jeg er med å spille igjen! Hatt en god pause nå! :)

7632024[/snapback]

Jeg er nok også med ikveld, spesielt hvis det er snakk om å FORSTERKE POSISJONEN der Team Piñata SER NED PÅ Team Chrissjooooo fra... :w00t:

;)

Bare jeg kan se å komme meg hjem fra jobben nå :hrm:

7634133[/snapback]

Jeg la på en time ekstra fri ;) Så sitter hjemme alt. Men, hvis noen er i gang med å spille, er det bare å invitere. Trenger litt oppvarming :)

Skrevet

Oi oi, Kaiuss og EddiJoJo er med! Da blir jeg bare nødt å slenge meg på lasset jeg også!

Jeg er klar i 8 - 9 tiden i kveld og utover.

"HOILO, det er kaptein som preker. Vekommen om bord, FAEN har du sett det ekko noe propell på vingan" :!:

Nei men jeg er med for å styrke Team Pinata jeg :thumbup:

Skrevet
Hvem bryr seg lakus? :p Er ganske down med å drepe noen pinataer idag, hvis ikke vegas tar overhånd :p

Da foreslår jeg at du kommer deg på GoW snart ;)

Skrevet
Hvem bryr seg lakus? :p Er ganske down med å drepe noen pinataer idag, hvis ikke vegas tar overhånd :p

7635018[/snapback]

Ha det morsomt så lenge da - litt utpå kvelden kommer Team Piñata og ødelegger moroa... :yes:

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet (endret)

Post nr. 1337! :w00t:

Jeg er med nå rundt klokka 8. Invitèr meg!

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

7635018[/snapback]

Ha det morsomt så lenge da - litt utpå kvelden kommer Team Piñata og ødelegger moroa... :yes:

7635419[/snapback]

Gjett om vi gjør :thumbup: Jeg kommer Live om to minutter!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...