Gå til innhold

Åpne mail fra msn i opera


marcen_f

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må nok sette Opera som standard nettleser.

Dette gjør du i "Legg til/fjern Programmer".

 

kontrollpanel -> legg til/fjern programmer -> angi programtilgang og standardprogrammer -> egendefinert. og under Web leser der kan du velge Opera.

 

Hvis ikke dette hjelper kan det være du må forandre en instilling i MSN, nå bruker ikke jeg msn så der kan jeg ikke hjelpe deg men det skal være en "innstillinger" eller "options" der en vei.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Du må nok sette Opera som standard nettleser.

Dette gjør du i "Legg til/fjern Programmer".

 

kontrollpanel -> legg til/fjern programmer -> angi programtilgang og standardprogrammer -> egendefinert. og under Web leser der kan du velge Opera.

 

Lykke til  :thumbup:

7327130[/snapback]

 

Hva mener du med angi programtilgang og standardprogrammer -> egendefinert?

Lenke til kommentar

Når du åpner "legg til/fjern programmer" får du fire valg til venstre i vinduet og der skal det være ett valg som heter : angi programtilgang og standardprogrammer , dette er plassert helt i bunnen av de fire valgene.

 

Klikker du på den skal du få opp ett nytt vindu i høyresiden hvor du kan velge egendefinert. Og under der igjen skal du kunne velge Opera som standard nettleser.

 

Håper dette hjalp deg litt på vei ;)

Lenke til kommentar
Når du åpner "legg til/fjern programmer" får du fire valg til venstre i vinduet og der skal det være ett valg som heter : angi programtilgang og standardprogrammer , dette er plassert helt i bunnen av de fire valgene.

 

Klikker du på den skal du få opp ett nytt vindu i høyresiden hvor du kan velge egendefinert. Og under der igjen skal du kunne velge Opera som standard nettleser.

 

Håper dette hjalp deg litt på vei ;)

7329750[/snapback]

 

Takk for hjelpen, men jeg får bare opp 3 alternativer: Change or remove programs, Add new programs og Add/remove windows components :dontgetit: Den siste, angi programtilgang og standardprogrammer, er vist noe jeg ikke har, men det er ikke så farlig. Takk for forsøket :)

 

Ps: har xp pro engelsk (pirat, uten service pack... :whistle: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...