Gå til innhold

Grusom Sonic spoiler!

nacho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eneste av sonic som funker, er på old sk00l maskiner..

Akk ja.

Edit; åja, en ting til:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

01melking.gif

Endret av SvennAndre
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
uhm, Sonic skal jo være det blå piggsvinet! ikke gul!!  baaah dem ødelegger Sonic...    :thumbdown:

7322928[/snapback]

Spilte du aldri Sonic The Hedgehog 3 på Sega Megadrive? Når man ble Super-Sonic så ble han jo gul.

Sonic taklet dog ikke overgangen til 3D veldig bra, så jeg sitter selv og gleder meg til orginale Sonic kommer til Xbox Live Arcade.

Skrevet
Sonic taklet dog ikke overgangen til 3D veldig bra, så jeg sitter selv og gleder meg til orginale Sonic kommer til Xbox Live Arcade.

7323436[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig! Blir godt å mimre tilbake til gamle tider, har min mega drive liggende i en eske i kjelleren men har vraka pluggen.. :|

Skrevet

Døde sonic nettopp og dro opp til himmelen, eller ble han "super-sonic" som noen snakker om? Uansett så føler jeg meg plutselig veldig gammel, med en av de siste bitene av barndommen borte :\

• 8 måneder senere...
Skrevet

Vel, Sonic er offisielt ødelagt...!

Og BTW, Når Sonic blir gul og kan 'fly' er han super-Sonic. Dette ble oppfunneyt i Sonic The Hedgehog 2.

Skrevet

Det er ute på Xbox Live Marketplace nå, og det er d-e-i-l-i-g!

Skrevet

Uten å overdrive, jeg har tårer i øynene, og det er ikke gledestårer for å si det sånn.

De eneste sonicspillene jeg skal ha noe med å gjøre er Sonic 1, 2 og 3 til Sega Genesis <3 og Sonic Rush til DS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...