Gå til innhold

motor innstillinger for kyosho bil


nicolaiho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Du justerer skruen som sitter omtrent der hvor fuel kommer inn på forgasseren ca 2,5 runder ut. Utifra det prøver du deg fram. HVis bilen ikke får opp høyt turtall må du skru litt inn, og hvis bilen "kveler seg" når du gir gass må du skru litt ut (eller at du har skrudd den alt for langt ut og den derfor må litt inn igjen). Husk på at det skal ryke av bilen når du gid full gass. Blir det for tynn blanding går motoren for varm, og det ser du ved at det kommer lite eksos fra motoren på høyt turtall. Du kan også sjekke det ved å ha på en dråpe vann på toppen. Den skal dampe bort, men ikke frese og koke. idealtemperaturen er vel ca 125 grader ved pluggen. Tomgangen justerer du så høyt den kan gå uten at clutchen griper inn. Lykke til.

Lenke til kommentar

jeg har hørt på min "lokale" butikk(1 time unna), som jeg har hatt en del kontakt med, de sier det ikke er mulig, fordi det er så brennbart...

 

de sender meg alt av det andre jeg vil, men bensin må jeg dra bort å kjøpe :(

 

kjedelig, men er en del bensin-stasjoner som som selger dette, for den lokale butikken, så prøv å få ordne noe der, mulig en bensinstasjon kan selge dette hvis det er langt unna den lokale butikken din, for litt profitt så klart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...