Gå til innhold

Nye ørepropper - Maks 500,-


cravenn

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tenker på å kjøpe meg nye ørepropper, da de som fulgte iPod'en min er ødelagt, bassen forsvinner plutselig etc.

Har sett litt på Skullcandy Smokin Buds og lurer på om dette er gode ørepropper - gjerne også forslag til andre ørepropper.

 

På forhånd takk for svar :)

 

(Fant ingen passende forum for dette, administrator kan flytte den om nødvendig.)

Endret av Craves
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg tenker på å kjøpe meg nye ørepropper, da de som fulgte iPod'en min er ødelagt, bassen forsvinner plutselig etc.

Har sett litt på Skullcandy Smokin Buds og lurer på om dette er gode ørepropper - gjerne også forslag til andre ørepropper.

 

På forhånd takk for svar :)

 

(Fant ingen passende forum for dette, administrator kan flytte den om nødvendig.)

7309158[/snapback]

 

vis du leser komentarene til de så sier det vel litt?

Lenke til kommentar
Sony MDR-EX71SL

 

Jeg er veldig fornøyd med disse. Kjenner meg ikke igjen i den ene negative komentaren.

7309282[/snapback]

 

Samme her.

 

Mine spiller høyere enn det som er forsvarlig om jeg ønsker det.

Litt mye diskant? Andre har jo kommentert at de spiller i meste laget med bass, men det kan jo justeres med EQ.

De isolerer også ganske bra. Jeg bruker de til trening, og synes nesten de er i tetteste laget, for man hører pusten utrolig godt.

 

Har desverre ikke erfaring med Scullcandy, så jeg skal ikke gå i "jeg har det beste"-fella :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...