Gå til innhold

Tony Hawk's Project 8: Uspillbart pga fpsdrops?


Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Heisann!

Plukket opp Tony Hawk's Project 8 til Xbox 360 i dag, etter å ha vært strålende fornøyd med demoen - til min store skrekk merker jeg at frameraten er vilt ute å kjøre, ofte så mye at det vil forårske en bail med mindre man har flaks.

 

Synes dette var en enorm skuffelse, da jeg hadde sett frem til THP8 og synes demoen var knallbra. Hvordan Activision/Neversoft lar slike spill gå gjennom kvalitetssikringen er for meg et lite under, for Tony Hawk serien trenger vel strengt tatt ikke mer negativ omtale nå?

De har lenge hatt problemer med å fornye seg, og når de først gjør det så tar de livet av spillbarheten ved å kveste frameraten.

 

Er det bare jeg som overreagerer her, eller synes andre at frameraten i THP8 er grusom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Plukket opp Tony Hawk's Project 8 til Xbox 360 i dag, etter å ha vært strålende fornøyd med demoen - til min store skrekk merker jeg at frameraten er vilt ute å kjøre, ofte så mye at det vil forårske en bail med mindre man har flaks.

 

Synes dette var en enorm skuffelse, da jeg hadde sett frem til THP8 og synes demoen var knallbra. Hvordan Activision/Neversoft lar slike spill gå gjennom kvalitetssikringen er for meg et lite under, for Tony Hawk serien trenger vel strengt tatt ikke mer negativ omtale nå?

De har lenge hatt problemer med å fornye seg, og når de først gjør det så tar de livet av spillbarheten ved å kveste frameraten.

 

Er det bare jeg som overreagerer her, eller synes andre at frameraten i THP8 er grusom?

7303237[/snapback]

 

Har BARE spilt online (siden jeg synes career suger)

Sliter IKKE med framedrops online.

 

Men spillet er ikke bra testet, er masse bugs online og fryser ofte mellom hvert game slik at du må slå maskina av og på.

Ingen knapper responderer.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Jeg ser at flere og flere klager på fps'en i THP8 men det skjønner jeg ikke... Min versjon flyter helt fint, noen drops er det, men ingenting som påvirker gameplayet på noen som helst måte... Begynner å lure på om det har noe med ting som skjer i bakgrunnen å gjøre, nettverksting f.eks. Min 360 er for tiden ikke koblet til Live, mulig live kommuniserer selv under career spilling?

Lenke til kommentar
Kommer sikkert en oppdatering snart ;)

 

Kunne da bare utsatt spillet i en måneds tid for å fikse sånt noe?

 

Synes det er så utrolig unødvendig..

7306326[/snapback]

 

 

Er jo allerede kommet en oppdatering da..Jeg fikk spillet for 2-3 dager siden og jeg fikk spørsmål om å oppdatere spillet når jeg skulle spille spillet...Men jeg ser at frameraten ikke er stabil selv med oppdateringen...frameraten er enda verre på PS3..hehe

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Har lagt en del timer til bak meg nå, og det hadde ikke vært så ille om framedropsa bare hadde vært litt mer .. fast. Problemet nå er at hvis du skater med to ramper på hver side, så lagger det på den ene (ettersom de er plassert mot byen, f.eks) og ikke på den andre (som er plassert ut mot evigheten). Det blir særdeles plagsomt i en av konkurransene man skal gjennomføre..

 

Dette her bør virkelig patches, slik at spillet faktisk kan få utløst det potensialet det tydlig har.

Lenke til kommentar

Fikk spillet i dag, èn dag etter at absolutt-spill.no sendte det! Det virker da som spillet holder 60 jevnt over? Mener å ha lest at de skrudde det ned til 30... Uansett, spillet hakker bare hvis du ser veldig langt, så det ødelegger ikke i det hele tatt. Har blitt vant med værre ting. :thumbup:

 

Forresten, noen som kunne tenke seg å spille Live? Har ikke prøvd så mye der, og Walls ser tøft ut. Ellers har grafitti vært min store favoritt siden enern. :yes:

Lenke til kommentar
Faen, alle sier jo forskjellige ting her. Noen merker det ikke i det hele tatt, noen merker litt, andre synes det er så jævlig at de ikke kan spille det.

 

Noen er vel mer følsom for sånt enn andre...og andre bryr seg sikkert ikke så mye om det...eller de rett og slett ikke vet hvordan det skal være eller tror det skal være sånn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...