Gå til innhold

Tony Hawk's Project 8: Uspillbart pga fpsdrops?


Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Eh.. Nå har det skjedd noe veldig, veldig rart her. Jeg får ikke lenger .. lov? til å starte spillet. Activision-logoen kommer opp, trykker gjennom, Neversoft-introen kommer, trykker gjennom.. Introen til selve P8 kommer, jeg trykker start for "skip", menyen kommer fram.. Og DER stopper det. Jeg får ikke lov til å velge noe som helst, styre noe annet sted eller gjøre noe annet. Etter 20 sekunder starter introen på nytt, denne gang uten at jeg kan skippe den.

 

Kontrolleren fungerer fint, og jeg kan hoppe tilbake til dashbordet akkurat når jeg selv ønsker det.

 

Dette her er sært.

 

Edit: etter å ha skrudd på "boot from disc" i stedet for å starte til dashbordet får jeg nå lov til å velge på menyen igjen. Dette var imidlertid ikke noe problem i går.. I alle dager.

Endret av fiskfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller det på en helt vanlig 32" CRT i SDTV-oppløsning, så det burde ikke ha noe med det å gjøre. Men her hakker det seriøst plagsomt mye, selv om jeg nå har forsøkt å skru av musikken som andre har nevnt. Det skjer i det man har karakterer vendt mot "store deler av byen" og det tydligvis er noe som ikke fungerer i LOD-inga (det med å velge hvor detaljert ting skal vises, hvor mye man skal regne ut, etc) i spillet.

 

Xbox 360-en min er fra slippdatoen, så det kan jo hende at de som ikke opplever så stor grad av hakking har Xbox-er som er produsert senere og som kanskje ikke har samme problem et eller annet sted. Det kan også være noe med selve produksjonen av plata? Jeg har forøvrig Hitachi-drev så vidt jeg husker. Kanskje det kan være noe her med at data ikke kommer fra plata raskt nok?

Lenke til kommentar

Bestilte spillet 19.11 og venter på det som et lite barn! Klarer ikke å vente lenger! :p Håper og tror at det kommer i posten nå imorgen, så da blir det spilling! :dribble:

 

Edit: Er mapet stort? Er det ikke som en stor free-skate "level"? At du skater rundt og finner oppdrag?

Endret av hmz
Lenke til kommentar

Har nå prøvd spillet, jeg merker <noe> fpsdrops et par ganger i store områder, det er så lite at jeg ikke bli plaget av det. Går helt fint når jeg skater rundt omkring på school osv som nevnes i denne tråden. Men no jeg vil sette fingeren på er at man noen ganger blir kastet langt til værs og bortover når man tryner. Er jo helt spinnvilt noen ganger, havner nesten på andre siden av byen. Så her er det helt klart en bug.

 

Jeg ble personlig skuffet over thp8 pga jeg trodde det skulle være mye mer simulator og ikke ta de sykeste comboene og 360 2 x backflip med kickflip og et par grabs.. Det har jeg gjort i altfor mange av TH spillene nå, men kan se ut som Skate kan endre litt på dette.

 

Det siste er nok en personlig misforståelse, så kan leve med den.:p

Lenke til kommentar

Spillet er mye mer realistisk enn de forrige tony hawk spillene da..

Se på de forrige der man feks kunne ta ollie ned en stor trapp og lett lande laangt etter trappa. Her er lengden på olliene ned trapper mye riktigere i forhold til virkligheten. Og hvordan triksene ser ut, fliptriks spesielt er mer ekte, pga mo-cap (capture) funksjonen. Alle skatere har sin egen stil også :)

Man kan jo skate helt realistisk og, bare sett all statsen på det laveste og ta realistiske triks rundt i byen. Fortsatt strålende spill for min del :D

Lenke til kommentar
Spillet er mye mer realistisk enn de forrige tony hawk spillene da..

Se på de forrige der man feks kunne ta ollie ned en stor trapp og lett lande laangt etter trappa. Her er lengden på olliene ned trapper mye riktigere i forhold til virkligheten.  Og hvordan triksene ser ut, fliptriks spesielt er mer ekte, pga mo-cap (capture) funksjonen. Alle skatere har sin egen stil også :)

Man kan jo skate helt realistisk og, bare sett all statsen på det laveste og ta realistiske triks rundt i byen. Fortsatt strålende spill for min del :D

7334657[/snapback]

 

Nåja. Det som er realistisk for meg i spillet, er animasjonene. Hadde det ikke vært for dem hadde dette spillet vært akkurat som forgjengerne, på alt for mange vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...