Gå til innhold

Tony Hawk's Project 8: Uspillbart pga fpsdrops?


Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja veit dette kansje er feil plass å poste dette, men gidder ikke å starte ny post bare pga dette..

 

sliter med et oppdrag allerede :p der du skal hjelpe Dad med å fange de ballene.. kommer til der du skal fange de med en flip og. Slik som det står på spillet:

 

"Add a flip to the spine transfers (RT) with Flips (hold LT+pilopp)."

 

Fatter meg ikke på det :p noen som har klart dette oppdraget og vil forklare meg litt?

 

Klarer å transfer osv..men er bare det at jeg ikke fatter det helt.. har prøvt å trykke RT + LT + pilopp, men får det ikke til.. ville bare høre om noen viste hvordan man gjør det :p

 

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
ja veit dette kansje er feil plass å poste dette, men gidder ikke å starte ny post bare pga dette..

 

sliter med et oppdrag allerede :p der du skal hjelpe Dad med å fange de ballene.. kommer til der du skal fange de med en flip og. Slik som det står på spillet:

 

"Add a flip to the spine transfers (RT) with Flips (hold LT+pilopp)."

 

Fatter meg ikke på det :p noen som har klart dette oppdraget og vil forklare meg litt?

 

Klarer å transfer osv..men er bare det at jeg ikke fatter det helt.. har prøvt å trykke RT + LT + pilopp, men får det ikke til.. ville bare høre om noen viste hvordan man gjør det :p

 

på forhånd takk.

 

Når du trykker (left trigger + pilopp) på f.eks en ramp, så vil han hoppe "over" rampen i steden for å lande tilbake der du kom fra (litt teit forklart, jeg veit;). Etter du har trykket (left trigger + pilopp), så trykker du (right trigger) for å gjøre en spine transfer (det ser ut som en slags salto. Du kan ikke gjøre det samtidig, så du må rett og slett være litt kjapp på avtrekkeren ;)

Lenke til kommentar
Kommer sikkert en oppdatering snart ;)

 

Kunne da bare utsatt spillet i en måneds tid for å fikse sånt noe?

 

Synes det er så utrolig unødvendig..

7306326[/snapback]

 

 

Er jo allerede kommet en oppdatering da..Jeg fikk spillet for 2-3 dager siden og jeg fikk spørsmål om å oppdatere spillet når jeg skulle spille spillet...Men jeg ser at frameraten ikke er stabil selv med oppdateringen...frameraten er enda verre på PS3..hehe

7306641[/snapback]

 

Det er den ikke, var faktisk spill nummer 2 jeg testet på PS3 forleden.

Lenke til kommentar

Nå har jeg testet spillet, og jeg er definitivt enig i at det er problemer med frameraten. Siden jeg er en fan av THPS-spillene lar jeg derimot ikke dette ødelegge for meg, det er ikke så ille at jeg ikke klarer å nyte spillet. Men det hadde selvfølgelig ikke gjort noe om det var konstant 60 FPS...

 

Bare ikke la det du har hørt ang. frameraten hindre deg i å kjøpe spillet om du er en THPS-fan. Bortsett fra det så er det nemlig et svært bra spill, og det er som sagt ikke så ille at det ødelegger hele opplevelsen.

Lenke til kommentar
Nå har jeg testet spillet, og jeg er definitivt enig i at det er problemer med frameraten.

 

Men, hadde du lagt spes merke til det om ikke folk hadde klagd? For det gjorde ikke jeg egentlig. De fleste spill har jo framedrops av og til når noe nytt skjer eller at veldig mye blir vist om gangen samtidig osv. (røyk er jo f.eks. ganske fint her).

Lenke til kommentar

Det er et morsomt spill, men _personlig_ ødelegger framedrops-ene en hel del. Jeg er sikkert overfølsom, men det er nedtur at noe sånt skal skje på konsoll. Det ødelegger en del for timing og lignende når man prøver seg på Sick!-ting (som forøvrig er blitt skikkelig vanskelig i en del tilfeller -- noe som er bra!) og gjør det en del mer slitsomt å spille spillet. Men gøy er det, og det er et fint spill.

 

Ellers har vi en fin omtale av spillet på Gamer.no. :)

Lenke til kommentar
Jeg spiller det på en helt vanlig 32" CRT i SDTV-oppløsning, så det burde ikke ha noe med det å gjøre. Men her hakker det seriøst plagsomt mye, selv om jeg nå har forsøkt å skru av musikken som andre har nevnt. Det skjer i det man har karakterer vendt mot "store deler av byen" og det tydligvis er noe som ikke fungerer i LOD-inga (det med å velge hvor detaljert ting skal vises, hvor mye man skal regne ut, etc) i spillet.

 

Xbox 360-en min er fra slippdatoen, så det kan jo hende at de som ikke opplever så stor grad av hakking har Xbox-er som er produsert senere og som kanskje ikke har samme problem et eller annet sted. Det kan også være noe med selve produksjonen av plata? Jeg har forøvrig Hitachi-drev så vidt jeg husker. Kanskje det kan være noe her med at data ikke kommer fra plata raskt nok?

7313781[/snapback]

 

Dette er et spill jeg har veldig lyst på, ettersom jeg elsker demoen! :)

 

Til de av dere som opplever/ikke opplever framedrops i THP8; kan dere beskrive TV (HDTV vs. SDTV) og om dere kjører PAL-50 eller PAL-60?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...