Gå til innhold

Omtale av Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas


Bloody Mess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://xbox360.ign.com/articles/745/745678p1.html

 

9.3

 

"In total, Rainbow Six: Vegas is the best first-person shooter on the Xbox 360. Viva Las Vegas indeed."

7301703[/snapback]

 

For et utsagn. Jeg vet to 360 FPS lanseringstittler som var mer interessante og spennende enn det R6:Vegas ser ut til å være, basert på demoen og videoer.

Endret av paranoide
Lenke til kommentar

Tror nok dette spillet kan bli veldig bra! Tviler på at de vil risikere å gå på en ny smell som med Lockdown.. Jeg har hvertfall bestillt spillet og gleder meg veldig til å få se resultatet! Håper bare multiplayer delen blir bra, det er den som betyr mest for meg i dette spillet, som i alle Rainbow Six spill før!

Lenke til kommentar

Teamxbox gir RS:Vegas 9.5 :w00t:

As I alluded to above, the developers have placed a greater emphasis on teamwork this time around, something that's immediately evident in the new Attack & Defend gametype. Basically, one team is tasked with defending an objective (bombs and briefcases seem to be the order of the day), while the other must get to it. In some of the games, you'll have to extract the objective after getting it, although there are others in which you've got to hang around long enough to defuse it. While it's too early to say if people will take to the game, we've played enough to know that it'll be our mode of choice for a long, long time. Of course, if that's not your cup of tea, you can always play the standard Sharpshooter, Retrieval, or Survival gametypes, each of which is just as good as ever.

Link

Lenke til kommentar

Godt å se gode anmeldelser og fra denne tittelen. Men denne er nødt til å vente, GeOW og CoD3 skal spilles ihjel før eg åpner lommeboka mi igjen :p Satser på at deg tar denne region fritt.

 

Syns også det var merkelig at den første tråden om dette blei stengt etter denne blei oppretettet :p Skulle vel strengt att ha stengt denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...