Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få pengene fra Directmedia?


morra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latskap på høyt nivå! Nesten så jeg blir misunnelig.

De har altså en maskin som sender ut en ferdigskrevet SMS til mange tilfeldige nummer, og så sitter bare selgeren der og venter på oppringing!?

Jeg kan ikke tro at dette gir mange salg. Hvis folk blir irritert av å bli oppringt, må de jo bli dobbelt så irriterte av dette!

Hva hvis selgeren plutselig en dag sitter på et nummer som koster 15 kroner minuttet?

Lenke til kommentar

Reserver deg mot reklame og telefonsalg på Brønnøysundsregistrenes hjemmesider.

 

EDIT: Det viser seg at denne typen reklame ikke er lovlig med mindre du aktivt har godtatt det, iflg. Datatilsynet:

Markedsføring per e-post, sms eller faks er ikke lov med mindre du har samtykket aktivt på forhånd. Får du reklame på disse måtene som du mener du ikke har samtykket til, kan du klage direkte til virksomheten og til Forbrukerombudet:
Endret av Wlffrsether
Lenke til kommentar

Ja, det er det beste, men prinsipielt nekter jeg å registrere meg for å unngå telefonsalg. Hvis det var snakk om registrering, så skulle det vært for å takke ja til telefonsalg. Jeg håper det kommer en lov som pålegger dette; dvs gjør det forbudt å ringe folk som ikke har sagt seg villige.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

Er det sendt fra utlander, karakteriseres dette som spam.. På disse mailene er det ofte en avmeldingslink man kan trykke på, men dette bør du IKKE gjøre. Det eneste du oppnår er å bekrefte ovenfor avsender at du har en ekte mailadresse, og da forsterker bare du problemet.

 

Er avsenderen norsk, skal du kunne kontakte avsender enten ved å svare på mailen eller via nettsiden de sikkert linker til.

Lenke til kommentar

Det er en norsk mail ja, men det er en .com side de reklamerer for. Men det som er at på siden dems er den eneste måten å kontakte dem på er så gi bort sin mail og si hva det gjelder, så kontakter de deg. Men jeg vet at jeg kan finne ut hvem som verter siden. Men jeg husker ikke hvordan

Lenke til kommentar
Reserver deg mot reklame og telefonsalg på Brønnøysundsregistrenes hjemmesider.

 

EDIT: Det viser seg at denne typen reklame ikke er lovlig med mindre du aktivt har godtatt det, iflg. Datatilsynet:

Markedsføring per e-post, sms eller faks er ikke lov med mindre du har samtykket aktivt på forhånd. Får du reklame på disse måtene som du mener du ikke har samtykket til, kan du klage direkte til virksomheten og til Forbrukerombudet:

9445460[/snapback]

 

Seriøst? :ohmy:

Hmmmm....da skjønner jeg ikke hvorfor jeg får en reklame mail hele tiden, og det er ikke sånn som jeg kan avmelde heller. Og det irriterer meg sånn, og kan heller ikke svare på mailen. Grrrrrrrrrr. Skal nok få tak i dem jeg

Lenke til kommentar
Jeg tror virkelig du burde lese hva vi skrev en gang til. Du brukte "skikkelig service" om det at en kunde skulle si at "hvis dere ikke betaler tilbake dette, så sender jeg den i retur". Det er å presse noen til en handling.

Så i denne diskusjonen misbruker du ordet kundeservice noe ekstremt, og er et strålende eksempel på hvor dumme kunder til tider kan være.

9410448[/snapback]

 

Helt enig. Norske kunder har ofte urealistiske krav til hvor god service butikker skal yte. Når en butikk i uke x har tilbud på en vare betyr ikke det at de skal betale tilbake mellomlegget til alle som kjøpte den var tidligere. Det samme gjelder selvfølgelig ved prisjusteringer.

 

Nå er det jo faktisk mulig å UTNYTTE ordninger som angrerett og returrett, slik at man likevel får trikset det til, men folks oppfatning om at dette er forventet service er fullstendig tullete.

9410540[/snapback]

 

 

Helt enig!

 

Hvis en vare er på tilbud uke 35 så skal liksom alle som skjøpte den i uke 34 og de som kjøper den i uke 36 ha den til tilbudsprisen... Et tilbud gjelder den uken varen er på tilbud enkelt og greit. Takler du ikke det så får du vente til varen du vil ha kommer på tilbud. Skjønner meg ikke på folk :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...