dravisher Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Syns det er litt moro at patchen som skal fikse disse AI-problemene skal ta 2 uker å kvalitetsteste, når spillet vi har idag faktisk har en så stor mangel som dette. Jeg opplever alt for ofte at AI-spilleren bare står å blir peppret med piler. Kampfunksjonen er nesten helt ødelagt pga. dette. Da syns jeg de kunne spart seg for 2 uker kvalitetstesting og heller få patchen ut. Greit nok med "vanlige" patcher, men AI-problemet er et veldig alvorlig problem som virkelig burde fikses snarest. Jeg spiller spillet likevel, men det er utrolig skuffende slik det står nå. Lenke til kommentar
Kiro89 Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 litt off topic men, Medival total realism modden skal visst kanskje inneholde norge som playable faction. http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=67541 Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Syns det er litt moro at patchen som skal fikse disse AI-problemene skal ta 2 uker å kvalitetsteste, når spillet vi har idag faktisk har en så stor mangel som dette. Jeg opplever alt for ofte at AI-spilleren bare står å blir peppret med piler. Kampfunksjonen er nesten helt ødelagt pga. dette. Da syns jeg de kunne spart seg for 2 uker kvalitetstesting og heller få patchen ut. Greit nok med "vanlige" patcher, men AI-problemet er et veldig alvorlig problem som virkelig burde fikses snarest. Jeg spiller spillet likevel, men det er utrolig skuffende slik det står nå. 7302068[/snapback] Let's face it. CA har gitt ut eit uferdig spel. Synd at vi skal stå for "betatesting" av eit spel vi har betalt for. Håper patchen kjem snart og order opp i rotet. Dette makkverket med hjernedød AI, rører eg ikkje igjen før det er fiksa. Lenke til kommentar
TheroNius Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Er desverre enig. Elendig AI ødelegger et på nesten alle måter genialt spill. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 det var vel flere av oss som spådde at Ai kom til å suge like mye som i rome, og har ikke noe tro på at en patch kommer til å fikse Ai'n spill motoren er rett og slett ikke laget for en god ai. pen kropp men ingen ting i hode Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 (endret) (U)Heldigvis har jeg ikke så kraftig pc slik jeg ikke har fått spilt så mye av disse slagene, dog jeg har aldri funnet de veldig spennende heller. Men siden jeg ikke er så erfaren på område har jeg vel ikke "stemmerett" men så dårlig synes jeg ikke ai'en er. Men kanskje jeg hadde det viss jeg hadde spilt 1000+ slag slik dere har :| Men er det ikke slik at alt blir litt lett når du har spilt det mye? Det forsvarer vel heller ikke at ai'en ikke har forandret seg fra rtw. Men viss dette spillet er uferdig, hva er gothic 3 da? Og ca 90% av alle andre spill som blir utgitt? Spillet er MER en spillbart slik det er nå. Endret 17. november 2006 av Crispin Lenke til kommentar
koronag Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Ikke hvis AI`en skal ta en citadel. Da må du til slutt ut og angripe dem om du ikke har time limit på slagene. Det er for dumt. Jeg har tapt slag jeg burde vunnet pga dette. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Crispin: M2TW er mindre spillbart enn Gothic 3 var i upatchet form for min del. Slagene i M2TW er rett og slett ikke-fungerende her. Jeg kan stå å pepre løs på fienden med buer i all evighet, eneste de gjør er å bevege seg et par meter i ny og ned. Selv når fienden er angripere står de bare der. Da må jeg bare sette hastigheten til 3x og vente, eller pent finne meg i at jeg som er forsvareren må angripe dem hvis jeg vil at noe skal skje. Akkurat dette burde de klart å fikse tidligere enn om 2 uker. Spillet er jo ellers helt supert IMO, så etter litt fiksing på AI-en blir dette knall. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 jeg skulle begynne på en ny kampanje men jeg venter til patchen kommer i et desperat håp på at de faktisk kan fikse ai'n Lenke til kommentar
Kron Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 det var vel flere av oss som spådde at Ai kom til å suge like mye som i rome, og har ikke noe tro på at en patch kommer til å fikse Ai'n spill motoren er rett og slett ikke laget for en god ai. pen kropp men ingen ting i hode 7303696[/snapback] RTW har da mye bedre ai en dette spillet.... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Enig i det en nevnte over. Trodde citadellet skulle bli helt fantastisk å forsvare og at jeg skulle bli uovervinnelig men det ender jo med at jeg taper flere soldater enn jeg ellers ville gjort, rett og slett latterlig. I beste fall får jeg "lokket," fienden med ett en tropp Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Noen som har en god ide her.. Jeg har graphics på max, men sliter med å skille styrkene fra hvernadre, enten går de i ett med naturen eller så går de i ett med fienden. Er vanskelig å endre på slagplanen underveis når man ikke ser hva som skjer underveis i kampen.. Noen graphic settings som kan hjelpe meg litt.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Ikke hvis AI`en skal ta en citadel. Da må du til slutt ut og angripe dem om du ikke har time limit på slagene. Det er for dumt. Jeg har tapt slag jeg burde vunnet pga dette. 7303891[/snapback] De bare later som de er dumme. Det der var planen deres Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Noen som har en god ide her.. Jeg har graphics på max, men sliter med å skille styrkene fra hvernadre, enten går de i ett med naturen eller så går de i ett med fienden. Er vanskelig å endre på slagplanen underveis når man ikke ser hva som skjer underveis i kampen.. Noen graphic settings som kan hjelpe meg litt.. 7316258[/snapback] Kan vel trykke på den store knappen med bilde av "flagget" ditt på, midt mellom alle de andre knappene (special ability, stop, skirmish, fire at will...). Da blinker dine soldater grønt og fienden rød Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Det hjelper meg ikke å skille de forskjellige styrkene fra hverandre.. Selvsagt hjelper det å skille venn og fiende, men ikke de indivuelle styrkene.. I Rome klarte jeg fint å skille bueskyttere fra andre, generelt så man styrkene veldig bra i Rome.. Lenke til kommentar
Perfect_being Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 må si meg enig der... I rome er det ikke noe problem å se hvem som er hvem Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Leste at en av tingene patchen skal fikse er nettop stillestående armeer. Syns ikke AI er kjempe flink jeg heller, men når den ikke står stille klarer den å finne på smålure ting iblant. Aldri tapt et slag, men likevel er AI bedre enn Rome på mange steder. De gikk nå stort sett rett på i Rome. Mange ganger har AI sendt hele styrken sin inn på den ene flanken min, og de peprer meg med det de kan før de sender på nærkamps folkene. Eneste er at de har en lei tendens til å sende generalen inn i kaoset og gjerne der det er værst, men det gjorde de i rome også. Dette gir uansett god moral til styrkene hans og generalens vakter er noen vriene svin og få has på hvis de får litt hjelp av andre styrker. Og festninger er ofte vansklige å holde, hvertfall når han har artilleri og knuser hele muren din før han stormer på. Untatt alle de gangene AI står stille så syns jeg i det hele at pcen kan gi en utfordring. Og på campaign mapet så har de fått en skikkelig opprustning, untatt et par åpenbare mangler, som det å samle alle styrkene i en stor istedenfor mange små, og en lei tendens til å tømme borgene sine. AI klarer heller ikke bruke båter skikkelig. De klarer å få over diplomater og prester og annet tullball men ikke hærer. Så øyene dine er uovervinnelige. Men CA vet nok om dette og har nok tenkt å fikse det. Jeg for min del er meget fornøyd med spillet og siden jeg vet at det bare vil bli bedre så er det ingen grunn til å syte. Spillet kunne ikke kommet en dag senere. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Syntes vi skal slutte å snakke om at M2 er ett uferdig spill. Greit at det mangler litt her og der men for meg som har spilt BF2 i snart to år er dette rene himmelen savner dog noe mer enn bare de rævva billmenene som england har. Lenke til kommentar
Kron Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Det hjelper meg ikke å skille de forskjellige styrkene fra hverandre.. Selvsagt hjelper det å skille venn og fiende, men ikke de indivuelle styrkene.. I Rome klarte jeg fint å skille bueskyttere fra andre, generelt så man styrkene veldig bra i Rome.. 7322168[/snapback] vet ikke hvilken faction du spiller med men med "France" ser man lett forskjell på styrkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå