Gå til innhold

Total War: Noen du savner i mtw2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, du sikter til det samme som meg? Det går jo ann å trene dem om igjen, men ikke mange om gangen som før, noe som er leit. Det burde gå ann, men samtidig går det jo litt opp i opp med at du nå kan trene flere enheter på en runde.

 

Jeg savner "strekningen" Oslo - Nordkapp ;)

Lenke til kommentar
Hmm, du sikter til det samme som meg? Det går jo ann å trene dem om igjen, men ikke mange om gangen som før, noe som er leit. Det burde gå ann, men samtidig går det jo litt opp i opp med at du nå kan trene flere enheter på en runde.

 

Jeg savner "strekningen" Oslo - Nordkapp ;)

7292302[/snapback]

 

 

jao, men er litt kjipt å retraine hele hæren etter noen store slag og aldri bli ferdig med det :p

Lenke til kommentar
savner de Norske vikingene jeg :'( og skulle ønsket det var båtslag

7293192[/snapback]

 

den nordiske "vikingtida" var vel over da spillet starter

7293391[/snapback]

 

Spillet starter vel i 1066, samme år som den siste vikingkongen, Harald Hardråde, døde i slaget ved Stamford Bridge. Så det kunne f.eks. vært en mulighet å begynne med ett par provinser i Norge, for så å prøve å gjenoppbygge vikingsamfunnet... Er ikke så utenkelig det.

Lenke til kommentar

spillet starter i 1080 så viking tia var over for godt på den tia. norge har vært et ganske ubruklig land historisk sett siden viking tia sluttet.

 

vi var vel nesten et egent land i ca. 200 år før danskene og svenskene begynne å bestemme. så begynnte daske tia og ting har bare godt nedover siden den gang.

 

Svenskene ble ikke noe stor makt før på 1600tallet så det er ikke noe vits å ta med dem heller.

Lenke til kommentar

Jeg savner skikkelige spydfolk som England jeg, spesielt med tanke på at Frankrike er nabo :p. Mulig det finnes gode mercenaries, men de er vel en god del dyrer i upkeep enn tilsvarende rektrutterte enheter. Er det historisk at England ikke hadde skikkelige spydfolk? Jeg har i allfall bare fått tak i de mest crappy spydfolkene (er 3 forskjellige som er nesten helt like, den billigste militia typen mangler bare noen bonuser).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...