Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ser for meg voldssituasjoner


Anbefalte innlegg

jeg tenker altfor mye. altfor mye.

 

om en person irriterer meg, så begynner jeg å tenke hvordan jeg ville kverket personen. om denne personen for eksempel står foran meg,

og snakker om ting han eller hun ikke har peiling på, baksnakker folk, er overlegen, eller lignende, så ser jeg bare for meg hvordan jeg ville slått ned/skutt personen.

jeg prøver å se for meg situasjonen.slik kan jeg tenke om alt. hvordan jeg ville sprengt kiosken, hvordan jeg ville kuttet strupen på læreren, og lignende.

 

jeg har aldri før slått til noen, skikkelig, og jeg har aldri skadet noe skikkelig,

men nå føles det nesten ut som om jeg har lyst til å prøve. bare skambanke noen så sykt.

 

er det noe galt med meg? er jeg syk?

er det noen andre som har opplevd det samme?

Endret av Hekkerboi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noen andre som har opplevd det samme?

7290207[/snapback]

Jeg tenker det samme støtt og stadig. Ofte mot de samme personene, men jeg holder meg for god til å ty til vold. Tanken på hvordan de kommer til ende opp, gjør meg tilfredsstilt.

Jeg liker faktisk tanken på hvordan jeg ville gjort det og det, men så tenker jeg også at det aldri ville gått an. :p

Lenke til kommentar
men nå føles det nesten ut som om jeg har lyst til å prøve. bare skambanke noen så sykt.

7290207[/snapback]

Akkurat det der bekymrer meg kraftig. Det er normalt å tenke slike tanker, men ikke å ha lyst til å sette dem ut i live.

7291411[/snapback]

 

Selvsagt har du lyst? :dontgetit: Men det går da an å styre seg. Det er de som ikke klarer å styre seg som har et problem.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lyst til å skade folk som ikke har gjort meg noe nei. Når folk derimot gjør meg noe, hender det at de får litt spesiell oppmerksomhet i tankene om hvordan jeg kan knuse strupehodet eller vri om nakken på dem. Med folk jeg ikke liker så har jeg selvsagt litt "lyst", men ikke "lyst" på en måte. Klarer ikke å forklare det, men det kan sies som at den lille djevelen som hvisker meg i det ene øret blir overkjørt av den lille engelen som hvisker meg i det andre øret.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Etter å ha sett Fight Club, fikk jeg skikkelig lyst til å havne i en skikkelig slosskamp. Klarer dog å styre meg, selv om jeg vet om flere som kunne fortjent en "oppstramming".

Lenke til kommentar

Det er helt normal at vi har slike tanker, for mange av oss har sympati for andre og seg selv.

Avogtil får jeg opp den tanken og 3 av gangene har jeg gått til fysisk vold, og det angrer jeg ikke på :)

Jeg vet at vold ikke løse konflikt, men fortjener en det så gjør den det.

Jeg behersker 99% selvkontroll, så det er ikke noe problem for at jeg plutselig gå berserk av småting.

Har i virkeligheten sett at mange har latt tanken styrt over kroppen og de selv ble grisebanket fordi de ikke er sterke nok.

Lenke til kommentar

Hehe, tenker de samme tanker. Har etpar i klassen som rett og slett irriterer meg så sykt. Enten så er de så drit dumme at de slower ned klassen, eller så er det den typiske fjortissungen som må skryte av at han har vært full og gjort massevis av dumme ting. "Haha, jeg var full og gjorde det igår. Se hvor tøff jeg er a.".. Tenker alltid på å klinke til dem eller sette en kule midt i panna på dem hver gang noe idiotisk detter ut av kjeften dems. Dette har vel igrunn gjeldt for hver eneste klasse jeg har vært i (ikke fjortissfyll ungene), og jeg har ikke slått ett eneste menneske siden jeg var 3-5 år eller no, så jeg tviler på at det er farlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...