kesse Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 (endret) http://www.tothegame.com/game_news.asp?id=16 Ser ut som de har lykkes med å utnytte kontrollen. Men jeg synes grafikken ser skuffende ut, selv om jeg er fullstendig klar over at Wii ikke satser på grafikk som PS3 og 360 gjør. Blir uansett veldig veldig morsomt dette!! Endret 14. november 2006 av kesse
fffuuu manchu Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Heh, så jo ganske morsomt ut. Men er fremdeles litt skeptisk til dette spillet. Skal vente på reviews.
Torrevieja Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 han duden var helt med da hehe Men Call of Duty 3 Xbox 360>Wii no doubt.. er bare trist å se sånn grafikk når du får servert call of duty 3 i herlig Hd kvalitet..
TCi Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Har veldig lyst til å ha dette på Wii, men det er ennå nesten en måned til Wii kommer ut, så det er mulig jeg sprekker og går for 360-utgaven istedet.
Pricks Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Wii klarer bedre grafikk enn dette. Jeg lurer på hvorfor de ikke pusset litt mer på det.
GtReBra Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Hm blei litt i tvil nå. Hadde egentlig å kjøpe meg red steel i tillegg til Zelda. Men nå må jeg nok vent på noen reviews
Dinex Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Ville nok kjøpt 360-versjonen av dette spillet hvis jeg ville ha det. Har mer tro på Red Steel som tross alt er lagd spesielt for Wii.
Mala Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Ikkje minst har jo 360 versjonen ein HERLIG MP-del i motsetning til Wii-versjonen. Bare det er jo eit argument i seg sjøl syns eg.
Tøffli Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Vet egentlig ikke hva jeg skal tro om Wiimoten akkurat nå. Mange sier den er responsiv og alt det der... men ifølge IGN er ikke bevegelsene man gjør når man f.eks kaster en granat, når man bryter med en tysker eller liknende til å stole på, da kontrolleren ikke alltid fanger det opp. Dermed bør man altså uansett bruke knappene Samtidig mangler Nunchuck rumble, noe som også ødelegger litt. Men det skal bli artig å teste selv, og se hvordan kontrolloppsettet fungerer. Men akkurat nå er det uten tvil 360/PS3 versjonen man bør kjøpe virker det som
GtReBra Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Vet egentlig ikke hva jeg skal tro om Wiimoten akkurat nå. Mange sier den er responsiv og alt det der... men ifølge IGN er ikke bevegelsene man gjør når man f.eks kaster en granat, når man bryter med en tysker eller liknende til å stole på, da kontrolleren ikke alltid fanger det opp. Dermed bør man altså uansett bruke knappene Samtidig mangler Nunchuck rumble, noe som også ødelegger litt. Men det skal bli artig å teste selv, og se hvordan kontrolloppsettet fungerer. Men akkurat nå er det uten tvil 360/PS3 versjonen man bør kjøpe virker det som 7292312[/snapback] I IGN video review snakker de bare om at det er granat kasting og bryting som ikke fungere bra, resten sier de fungere bra. Hvis du ser videoen av hvordan man skal bryte med tyskeren holder han jo ikke kontolerene som de visses på skjermen, når han skal prøve og dra vekk gunneren. Likte også grafikken bedre i denne videoen enn i den i første post. Så tror nok det blir to FPS spill på meg 8 des hvis jeg får tak i en wii :s Synn at det ikke er MP men bryer meg ikke så mye om det siden det har jeg pcen til
Dinex Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Kan ikke huske å ha sett noen klage på granatkastinga i Red Steel. Så hvis dette funker dårlig i CoD3 så sier det vel kanskje mer om programmeringa enn om kontrolleren.
fffuuu manchu Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Nå er det sånn at dette er for det meste en quick and dirty port, mens Red Steel er utviklet spesielt med Wii i tankene. Tror nok Red Steel blir den beste FPS til Wii på launch, så jeg kommer til å gå for RS, istedefor Far Cry eller CoD.
Mala Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Ja det at det er ein port er jo eit godt poeng
Bear^ Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Vet ikke helt, selv om COD3 Wii ikke har grafikken til 360, har den interaktivt gameplay, altså hvor du fysisk bruker kontrolleren for å ro, kaste granater og bryte med tyskere. Synes dette ser morro ut. Then again, det er et CoD spill, og teknisk sett er jeg megalei av WW2 shooters, uansett hvor bra de ser ut eller hvor mye du kan gjøre med controlleren. Får se, kanskje jeg investerer, kanskje ikke. Time will show.
Jørgen Sørheim Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Hehe, denne filmen + Edges Wii-tillegg gjorde at Wii blir den første konsollen jeg kjøper fra denne generasjonen, iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå