Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)

WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

1. 1. Julegaver

• 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper halvparten av de som stemmer rød ikke engang har smakt Lillehammer & Hamar Julebrus og da kan man vel ikke forvente annet.

Men man kan vel ikke klandre uvitende stakkarer. :p

Skrevet
Tipper halvparten av de som stemmer rød ikke engang har smakt Lillehammer & Hamar Julebrus og da kan man vel ikke forvente annet.

Jeg er blant de 50% (ifølge deg) som har smakt Lillehammer & Hamar Julebrus. Jeg står fast med mitt synspunkt om at den røde er bedre. Spesielt Borg/Grans. Aass' smak er ennå et mysterium jeg må få løst en gang.

Skrevet
Julebrus ER jo rød. Skjønner ikke at folk absoultt vil ha brun julebrus... den smaker jo vanlig champagnebrus..

This

Is

C-C-Combobreaker!

Vi kan vel nesten si at rød har vunnet allerede ^^

Skrevet

haha, send over en brun julebrus så skal eg se om eg forandrer mening :p

selger ikkje slikt her, er vell en grunn til det :tease:

Skrevet

Noen innlegg som brøt med retningslinjene er ferdig:

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Snorre :)

Skrevet
Har RØD noen sinne hatt noe med jul å gjøre? JA!

Har BRUN noen sinne hatt noe med jul å gjøre? NEI!

Som sagt: Noen synes farge er viktigere enn smak. E120 redder sikkert julekvelden for dere.

Skrevet (endret)
Som sagt: Noen synes farge er viktigere enn smak. E120 redder sikkert julekvelden for dere.

Burde kommet en liten pose med E120 med den brune julebrusen, da hadde vi alle vært enige :p

Endret av Giallorossi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...