Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

QUOTE(simalarion @ 14/11-2006 : 14:53)

*offtopic*

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

 

QUOTE

Signatur  

   

Dato  Kl  Hendelse  Poststed 

14.11.06  13.18  MOTTATT DATA OM SENDING  9999 INGEN NY POSTADRESSE 

 

 

 

HALLELUJA det skjer ting, men hva betyr dette?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har du bestilt hos shg?

Den samme beskjeden har jeg fått derfra nemlig!

 

 

Neida, venter fortsatt på databutikken. Nå har det skjedd noe i alle fall. Venter spent på ny sporing i dag. Haddet vært bonus å fått pakken snart :hrm:

 

edit

mye lenger historie en det Intern, det meste skal være spammet i denne tråden :blush:

 

De har vært både arogante, sene og dratt en løgn på toppen av det hele. Så ikke så fornøyd nei.

7288117[/snapback]

 

Uff ja tragisk har dette her vært...... Ser ut til at jeg får pakken i ettrm og garantert i morgen :w00t:

 

Sjekk her hva sporingen min sier: 15.11.06 10.06 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

 

Det er siste.

 

Kan jo trøste deg med at du har fått den billigre enn meg da :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Må bare si at jeg ikke er så utrolig innponert over ytelsen til GTS kortet.

Her scores det rundt 8000 3dmark06 stock oc gfx.

 

Jeg scorer 5400 med følgene hardware:

7900GT (et kort) @ 545/1640mhz

xp3200 @ 2.85ghz

1gig ram (ocz platinum rev 2 (5.2.2.2))

40gig hdd

DFI Infiniti

 

Ha også i hodet at de 8000 poengene er med dualcore CPU (som 3dmark06 har støtte for).

 

Selvfølgelig 8000 er en langt bedre score en mine 5400 men det er bare det at systemet mitt kan plukkes opp for ca det samme som ET 8800gts koster, og da synes jeg ikke de 8000 poengene er så supre lenger.

 

Men for all del, blir sikkert til at jeg kjøper meg et slikt kort snart uansett.

7272397[/snapback]

 

Jeg tror vi skal være forsiktige med å slå fast en dom over de DX10 støttede kortene til DX10 kommer og vi får testet kortene med DX10. DX10 legger opp til en helt annen måte å utnytte kapasitenen i grafikkortene på og hvis forventningene slår til vil vi nok se en betydelige større grafikkforbedring på spill som kjører DX10 i fordhold til samme spillet kjørt på DX9 med samme kort og kort som i dag bare støtter DX9.

Lenke til kommentar
Her noen bilder fra wow med16Q ssaa og  16af på

7285201[/snapback]

Ser litt grøtete ut, mulig du jpg-komprimerte litt for mye? Uansett er mitt inntrykk at wow "lugger" litt uansett hvis man har AMD64(X2)-prosessor, uansett hvor heftig skjermkort man har. Med Core 2 går både FPS opp og flyten ned.

7290437[/snapback]

 

Det tror jeg isåfall kommer av oppsettet ditt.

 

Har en kompis med E6600, 2gb ram, 7950gt og i Ironforge har han ca 110fps i 1280x1024 med alt på max. (Ingen AA dog). Ikkenoe tegn til load lagg etter de første sekundene heller.

 

Har sett hvordan det gikk med 1gb ram på sammenlignbar maskin, det oppførte seg som du beskriver det.

Lenke til kommentar
,10/11-2006 : 18:50]Fortsatt ikke en lyd om kortet fra databutikken :mad:

At jeg ikke bestilte på komplett  :blush:

 

Skulle ha safet den der  :whistle:

7259322[/snapback]

 

Jeg får mitt i morgen, bestilte på mandag fra komplett. (Dvs om omlastningsterminalen i Trondheim takler presset).

7291867[/snapback]

 

 

15.11.06 18.48 ANKOMMET POSTKONTOR 0608 OSLO (TØYEN)

Var på posten kl 1730. så pakka mi gjennom buret men han hadde ikke tid til å plukke den ut sa han ikke lå den i bunnen heller :mad:

Svarte da med takke meg til post i butikk system. Kan jo hente pakker så lenge butikken er åpen :thumbup:

 

Jeg også henter ut mitt fra posten i morgen men dette kommer fra shg :-)

Lenke til kommentar

*Siste syte post, forhåpentligvis*

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jepp, da får vi det i morgen Gutta. Var på posten etter jobb og øynet et håp om at pakken var kommet, men ble seff ikke overasket.

 

Da er det 8 dager siden jeg bestilte, noe plagsom venting det der. Men nå blir det jul å glede, samtlige spill jeg har skal testes på full pupp å legges ut med bilder.

 

Nå mangler det bare at det ligger et 1900xt i pakken fra databutikken i steden for 8800gtx, det haddet vært herlig.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
*Siste syte post, forhåpentligvis*

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jepp, da får vi det i morgen Gutta. Var på posten etter jobb og øynet et håp om at pakken var kommet, men ble seff ikke overasket.

 

Da er det 8 dager siden jeg bestilte, noe plagsom venting det der. Men nå blir det jul å glede, samtlige spill jeg har skal testes på full pupp å legges ut med bilder.

 

Nå mangler det bare at det ligger et 1900xt i pakken fra databutikken i steden for 8800gtx, det haddet vært herlig.

7292431[/snapback]

 

 

mitt er også ankommet postkontoret... blir hentet i morra gitt!!

 

samme dag som den nye 40 tommer sony LCD'en min (40W2000)... her blirre liv!! :w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Dette er nok den mest innholdsrike og nyttige tråden om 8800 kortene, kan vi ikke bare beholde den SLI(K) den er? Nåvel: Her er mitt ønske:

 

Dere pionerer som allerede har investert i fett GTX eller GTS, kan dere fortelle hvilket kabinett dere har lykkes å stappe kortet inni?

 

De fysiske målene på kortet skal være ca 3.8 cm x 26.7 cm x 11.1 cm, og kanskje passer dette i de fleste kabinetter, men det går rykter om at så ikke er tilfelle.... Vennligst hjelp oss som enda bare har kortet på ønskelisten... :innocent:

 

Jeg for min del må vente til neste lønning, foreløpig er bare kabinett (Lian LI pc-v1100) og skjerm (HP2465) på plass. (Og gjett om jeg lurer på om kabinettet kan brukes? :p

Lenke til kommentar
På min mist 600w har jeg 1 stk 6 pin ledning til skjermkort med to 6pin utganger på. Holder et å bruke begge disse i skjermkortet?

7289059[/snapback]

Vil tro det, da den PCI-E connectoren antagelig har sin egen 12v rail på 20A (som er rimelig bra). Tror greia med de 2 uttakene er at man ikke skal dra mer strøm på en kabel enn hva som er ihh til standarden.

 

Kjører du 1 8800GTX-kort, hadde jeg brukt 2 separate kabler på MIST 600w, så du får fordelt strømbruken noe bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...