Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!

Ingenting

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

fant også nettoop ut at man kan være på samme, lag over live MP hvis man er på samme konsoll,,, det var artig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da låg det i postkassa mi på torsdag den 16 november, bestilt fra Oh Canada :thumbup: blev sendt derfra på den 11 novenmber, godt gjort med tanke på de feiret nasjonaldagen forrige helg som innebærer ikke noe postgang fra fredag til mandag. Don`t you love Canada? Jeg har allerede et varmt forhold til dette landet pga at de frigjorde heimbyen i Nederland fra Hitler Tyskland i den andre verdenskrigen... :!: :thumbup:

Har allerede peist i flere bestillinger fra dem. Viva Piniata, .live vision, Sonic...Julehandelen er allerede i box ROLF :w00t: Rainbow 6 Vegas følger sikkert også når det er bekreftet Region free.

Syns vi burde bruke code-språk her på forum når vi referer til denne butikken #kremt# for man vet aldri om onkel toll kanskje følger litt med med utviklingen :hmm:

Så mit forslag: bruk code "DtfbfC" (Den tollfrie butikken fra Canada) Når vi snakker om du vet.... :ph34r:

ROLF lurer på om jeg spiller litt for mye Splinter Cell og c.s.

Watchtower out #kremt#

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Da var Gears of War og Tony Hawk's Project 8 i hus, plukket opp på Elkjøp i Drammen (399,- og 449,-), så ut til at det var greit å være tidlig ute, da det var en ganske begrenset mengde med Gears of War der.

Skrevet
Da var Gears of War og Tony Hawk's Project 8 i hus, plukket opp på Elkjøp i Drammen (399,- og 449,-), så ut til at det var greit å være tidlig ute, da det var en ganske begrenset mengde med Gears of War der.

7302326[/snapback]

kjipt =/ skulle vært der jeg å.. men rekker det nok ikke

Skrevet

Jeg og en kamerat var de første som gikk inn på Elkjøp i Sandvika i dag :) Så det var itte noe problem å skaffe seg spillet. Gleder meg til å spille :)

Skrevet

Kjører gow-session NÅ. Så om noen vil være med så sleng inn gamertag nå.

(Har ikke tenkt til å legge til 100 stk for å finen ut hvem som er online)

Skrevet

Hvis ikke GoW å CoD3 ligger i postkassa i dag fra Absoluttspill blir jeg sur :hrm:

Ble jo sendt på tirsdag!

Og jeg har bare ca 1-2 timer å spille på i dag før jeg skal til Danmark til i morgen :ermm:

Skrevet

Akkurat vært på Elkjøp. Det kostet 399,- forventet egentlig at det var dyrere så det var en lettelse for penge pungen.

Men blir vel en god helg med lite søvn dette :)

Skrevet

Førstemann på Elkjøp Storo i dag! Og nå har jeg spilt så jeg trengte en liten pause... egentlig ikke glad i den sjangeren av FPS, men skitt au... det her var sykt morsomt!

Gjorde forresten fyren på Elkjøp glad, han var overbevist om at første kunden i dag skulle ha GoW, og jeg oppfylte den gitt.

Gamertag: SKELET

(sånn etterhvert... må nesten kjøre gjennom SP først... den er rett og slett avhengighetsskapende, klarer ikke slutte spille.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...