Gå til innhold

Raskere windows - Fjerne effekter - Stabilitet ?


Anbefalte innlegg

Hei, det og legge inn winxp er jo greit nokk, men det og tweake den om til mest mulig hurtig og sikker er en annen ting.

 

Er personlig favoritt av clean deskop og ingen ekstra fjas som tull på skrivebordet, windows stander som theme (ikke xp theme), og bruke programmer som tuneup utility for og fjerne div effekter og andre ting som får systemet til og jobbe extra i visse oppgaver.

 

Føler att minst mulig objekter på menyer og vinduer får pc'en til og jobbe kjappere, samt slå av slik raporter til windows service greie om det kommer feilmelidng.

 

Er vell flere som er i samme båt som meg og ønsker mest mulig info om hvordan man kan "personlig-gjøre" egen windows for raskest mulig tillgang til menyer, programmer, og vinduer.

 

Så da er spørsmålet *

 

På hvilken måte kan man skyte opp farten i windows?

Hvilken programmer kan være nyttige for og få vekk visse effekter og annet som tar igang unødvendig system kraft?

Hva kan man gjøre for og få oppstarten av windows raskere selv etter deaktivering av programmer ved startup osv.

 

Har opp igjennom tiden følt att jeg har gjort enkelte endringer av forrenkling av utsene og programmer slik att det har gått litt kjinki for meg og pc'en har hatt negative virkninger, Så gjerne kom med tips om hva man ikke bør røre på og endre på...

 

Mvh Clony :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...