Gå til innhold

All Tier 4 Sets Graphics & Stats


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Warlock settet var helt patetisk dårlig, skal det liksom veie opp med at de har slike skabbete sockets? Syns det er alt for stort fokus på dem... De få itema som får sockets ender jo opp med 2-3 sockets for faen, jeg vil faen ikke drive å stresse med å få et item som jeg ikke får utbytte fra før jeg stresser ENDA mer med for å fylle dem med retarda gems.

 

Edit: Nei hvis dette virkelig er neste skikkelige set forstår jeg null og niks, mesteparten var søppel opp i mente. Gi oss noe skikkelig og gi heller hver ting en socket - istedetfor at enkelte items nærmest baserer seg på gems...

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Har tier 4 warrior tank samme grafikk som tier 3? :S

Uansett, tier 4 tank er jo knapt en oppgradering over dreadnaught :S

skuffende greier.

 

Skulle tro det var litt større forskjell med tanke på 10 levler og nytt tier  :(

7226424[/snapback]

 

blizzard har ikke desinga graffiken helt ferdig enda så tror ikke de får samme graffik ^^

Lenke til kommentar
usj ikke no paladin healer set

7226548[/snapback]

Enten har de ikke fått tak i det, eller så eksisterer det rett og slett ikke.

Litt merkelig om det ikke skulle eksistere, for jeg har sett andre plate drops med vanvittig mye healing så det er vel ikke meningen at paladins skal slutte å heale.

 

Bare se på Shamans, de har 3 forskjellige sett. Melee, spelldamage og healing

sett.

 

Men paladin melee settet har alt for lite agility. Skjønner ikke helt hvorfor. Og hvorfor har den ene delen hit rating? Skulle vært critical strike rating den også.

 

I tillegg så er ikke dette det jeg vil kalle Tier 4. Dette er mer det vi spillere vil kalle Tier 3.5. Dette fordi settet består av kun 5 deler. Den uoffisielle WoW-gamer regelen er at for at det skal være en hel Tier, så må settet bestå av minst 8 deler.

 

Likferd: Paladins har alltid hatt mer armor enn Warriors. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Warlock settet var helt patetisk dårlig, skal det liksom veie opp med at de har slike skabbete sockets? Syns det er alt for stort fokus på dem... De få itema som får sockets ender jo opp med 2-3 sockets for faen, jeg vil faen ikke drive å stresse med å få et item som jeg ikke får utbytte fra før jeg stresser ENDA mer med for å fylle dem med retarda gems.

 

Edit: Nei hvis dette virkelig er neste skikkelige set forstår jeg null og niks, mesteparten var søppel opp i mente. Gi oss noe skikkelig og gi heller hver ting en socket - istedetfor at enkelte items nærmest baserer seg på gems...

7226453[/snapback]

 

Så vidt jeg har forstått, er dette tilsvarende tier 0 eller 0.5. Sånn som det er nå, er det bare utseendet som gjør det verdt å samle på.

Lenke til kommentar
Har tier 4 warrior tank samme grafikk som tier 3? :S

Uansett, tier 4 tank er jo knapt en oppgradering over dreadnaught :S

skuffende greier.

 

Skulle tro det var litt større forskjell med tanke på 10 levler og nytt tier  :(

7226424[/snapback]

 

dps warrior settet er vel heller ingenting å juble for, ser ut som nesten bare hjelmen er en upgrade i forhold til dagens dps warrior items. tragisk :thumbdown:

Lenke til kommentar
usj ikke no paladin healer set

7226548[/snapback]

<snip>

 

I tillegg så er ikke dette det jeg vil kalle Tier 4. Dette er mer det vi spillere vil kalle Tier 3.5. Dette fordi settet består av kun 5 deler. Den uoffisielle WoW-gamer regelen er at for at det skal være en hel Tier, så må settet bestå av minst 8 deler.

 

Likferd: Paladins har alltid hatt mer armor enn Warriors. :p

7226819[/snapback]

 

Ja virker som en upgrade av tier3 deler rett og slett og ikke en helt ny Tier. Kun 5 deler og ingen set bonus? Virker ikke helt rett nei.. :hmm:

Lenke til kommentar
usj ikke no paladin healer set

7226548[/snapback]

Enten har de ikke fått tak i det, eller så eksisterer det rett og slett ikke.

Litt merkelig om det ikke skulle eksistere, for jeg har sett andre plate drops med vanvittig mye healing så det er vel ikke meningen at paladins skal slutte å heale.

7226819[/snapback]

 

Joda er et healer sett, blir linket i chatten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...