Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Endelig, push-up truse for menn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må bare le :p Så sykt tåpelig. Nei, vis heller frem det dere har :)

7209193[/snapback]

Takk det samme. BH-produsentene er verdensmestere til å skape falske forhåpninger. :p

7210588[/snapback]

 

QFT...

 

Må si jeg husker det bra ifra ifjor.. hadde store forventninger fram mot svømmingen... men jeg ble skuffet til de grader :!:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Dette var da ikke akkurat noe nytt?

 

Går man og ser etter erotiske klær for menn finner man fort "fremhevende" boxere for mannfolk.

 

Trusa der oppe var vel heller, usmakelig synes eg(men eg liker heller ikke truser). Men disse boxerene eg har sett ser virkelig bra ut, og dersom man ønsker å pynte seg litt for dama ;)

 

Og dersom man er noe sexuelt frigjort, så kan det bare være spennende å gå blandt folk med noe slikt :p Både med å virkelig ha ereksjon, og å late som...

Lenke til kommentar
Og der var det kommet og ja.. et under at disse fkatisk blir produsert syns nå jeg da... Det om man får ei dame emd hjem, og hu ser at du bruker den truse ting push greia.. hva tror du hu tenker da??

 

Herregud... lol

7209053[/snapback]

Samme som vi tenker når vi ser damen har push-up bh. "Gimme back the last few minutes, bitch!"

 

Edit: Ser noen allerede har skrevet noe det samme :p

Lurer på å gå til anskaffelse av en sånn. Hadde vært gøy å prøve på en fest eller en annen liknende sosial sammenkomst og registrert reaksjonene.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...