Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som har en ekkel følelse av Mata kanskje blir solgt i januarvinduet til fordel for en eller flere andre spillere?

Nå har han startet masse kamper i det siste, så er ikke så stort problem. Tror heller KDB ryker. Men kommer garantert til å bli en ryktefest uten like.

 

Les deg opp på FFP Anews.

Lenke til kommentar

Bare jeg som har en ekkel følelse av Mata kanskje blir solgt i januarvinduet til fordel for en eller flere andre spillere?

Ikke i januarvinduet, men kanskje til sommeren, hvis han ikke har fått nok spilletid, verre med KBD..

 

Higuain hadde vært spennnende, men tom JM foretrakk Benzema framfor Higuain.Gjorde han ikke det Sending? Vet ikke hva jeg synes om Balotelli, men har ikke begge disse spillerne det ganske bra i klubbene sine?

Lenke til kommentar

Du som følger med på Madrid, hva syntes du om Higuain når han spilte under JM?

Jeg har alltid likt Higuain forsåvidt. Problemet i RM og under Mourinho var vel at Benzema er gullgutten og får det meste av spilletiden, enda han ikke presterer på toppnivå mer enn én kamp i måneden som regel. Så det var vel noe drama rundt dette, men Higuain viste seg som en bedre spiller når han fikk spille, i mine øyne. Ikke stabilt toppnivå på han heller, men man blir jo preget av lite kamp trening når man aldri er første prioritert.

 

Jeg tror han kan passe fint inn i Chelsea.

Har fulgt litt med på han i år også, og han spiller bra jevnt over. Han avgjør kamper stadig vekk, og det er vel noe dere trenger.

Lenke til kommentar

Men vil fyren dra? Vi trenger virkelig en spiss som kan drepe kamper ja, men det jeg håper på er at Lukaku kommer til sommeren og vi satser fullt på han så kan vi ha Torres og Ba i bakhånd..Etoo stikker vel til MLS eller no sånt..

 

Trenger ikke å svi av 300millish på en ny spiss når vi har Lukaku som har bevist at han takler PL..

 

Kan heller bruke de penga på en DM eller midtstopper hvis JM velger å flytte opp Luiz..Trenger også en ny VB, Luke Shaw muligens, noen som har følgt med på PVA åssen han gjør det?

Lenke til kommentar

Har ingen anelse om han vil dra. Men vil nok tro at Chelsea frister, om han har en god tone med Mourinho for øyeblikket. Litt usikker på hvordan stemninga mellom de to var når de skilte lag.

Med Higuain på laget kan det fort bli ligagull, og det er mindre sannsynlig i Napoli iallefall. Slike ting tenker man jo fort på, om det kommer ett bud.

 

Men enig i at dere burde satse på Lukaku ja. Hvorfor fungerte det ikke så bra når han fikk prøve seg i Chelsea trøya? Han spiller jo bra hos alle andre.

Lenke til kommentar

JM/Chelsea mente vel at de 3 spissene vi hadde ikke var gode nok, så vi henter Eto`o..

 

Lukaku skjønner at det ikke blir så mye spilletid som ønsket, så han velger selv å dra på utlån..

 

Det at Eto` skårte igår mot L`pool gjør nesten hele oppholdet hans verdt det hehe, men om Lukaku er den rette spissen for oss vil tiden vise..

 

Jeg selv mener at vi trenger en spiss som er flink på små flater og flink til å utfordre..Og har et GODT skuddbein, hvem denne spissen er vet jeg ikke..

Lenke til kommentar

Hva sa Ferguson om Hazard??

 

Sprøtt å tenke på hvor ung han er å, håper han fortsetter den fine formen og blir bare bedre og bedre,.

 

For dyr til å være så ung, noe i den duren i alle fall.

 

Men mange uroer seg for mye over Mata. Mata har spilt så og si alle kamper tidligere. Nå blir han rullert slik han burde blitt hele tiden.

Lenke til kommentar

 

Selge? Er det virkelig vits for Chelsea? Bare å kjøpe og bruke de beste... Eventuelt selge for spottpris for å holde fasaden.

Leker du dum eller må jeg virkelig forklare dette for deg? Du kan begynne med å fundere på hvorfor vi ikke bydde like høyt som PSG og Monaco på Cavani og Falcao til tross for at en alt for gammel Etoo var 3. Valget.
Lenke til kommentar

Leker du dum eller må jeg virkelig forklare dette for deg? Du kan begynne med å fundere på hvorfor vi ikke bydde like høyt som PSG og Monaco på Cavani og Falcao til tross for at en alt for gammel Etoo var 3. Valget.

 

Leker du dum? Tror du det spiller noen som helst trille hva Chelsea pøser ut med penger for en spiller? Kanskje grunnen enkelt og greit var at Mourinho/Abramovits ville ha Etoo mer enn Cavani og Falcao? Han lånte tross alt ut Lukaku...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...