Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kampen ferdig nå, skummelt når vi skal prøve å sikre oss seiern de siste 10min..Og ja, er ganske sikker på vi ikke har noen spisstrenere!!

Digg med 3p, nå håper jeg vi slår Liv'pool..

Skrevet

Liverpool er i langt bedre form og føler meg ikke trygg uten Ramires, selv om han har godt av en pause. Lukter ikke stålkontroll av Mikel - Lampard. To spillere som kan være veldig av og på.

Skrevet

Liverpool er i langt bedre form og føler meg ikke trygg uten Ramires, selv om han har godt av en pause. Lukter ikke stålkontroll av Mikel - Lampard. To spillere som kan være veldig av og på.

Kanskje JM flytter Luiz opp sammen med Mikel, mener at det hadde vært det beste.

Så tror jeg vår trio bak spissen blir Hazard-Oscar-Willian..

Skrevet

?

Troverdigheten til ryktet altså. Tett opp mot £50m for Higuain som gikk for £32m i sommer. Tviler på at Chelsea og Mourinho ville gjort det. Da kan man jo like så godt gå for Cavani/Falcao som er overlegne kontra Higuain.

Skrevet

Såpass? Alltid fått høre at Higuain sin arbeidetikk er veldig god jeg, men uansett så er det rart at Mourinho ville gått for Higuain når han selv foretrakk Benzema ovenfor han i Madrid også. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...