Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen sinnsykt dårlige og sutrete innlegg her. Har selv vært chelsea-fan siden femte klasse. Da Gianfranco Zola var helten :love:

 

Og hvorfor syter dere egentlig? Dere hadde aldri i livet sytet hvis det var deres egen klubb som plutselig hadde fått masse penger i fanget. Og er det en gylden regel alle veit om, så er det at man ALDRI bytter fotballklubben man støtter.

 

Jeg synes selv ja, at roman har for mye makt i klubben i forhold til spillerkjøp og lignende. Og håper nå at Roman roer seg kraftig med spillerkjøp, og heller lar mourinho styre skuta som han vil, og får stablet laget på beina.

Er jo bare halvparten av laget som er vant med å spille sammen.

Tror det blir bra til neste år, da Robben forhåpentligvis blir i samme gamle form igjen, og boulharouz og essien blir bedre samspilt med resten av laget.

 

Forresten kunne ManU godt fått John Obi Mikel, og de kunne fått sjevtchenko med på lasset :thumbup:

 

Takk for meg :w00t:

Lenke til kommentar
For noen sinnsykt dårlige og sutrete innlegg her. Har selv vært chelsea-fan siden femte klasse. Da Gianfranco Zola var helten  :love: 

 

Og hvorfor syter dere egentlig? Dere hadde aldri i livet sytet hvis det var deres egen klubb som plutselig hadde fått masse penger i fanget. Og er det en gylden regel alle veit om, så er det at man ALDRI bytter fotballklubben man støtter.

 

Jeg synes selv ja, at roman har for mye makt i klubben i forhold til spillerkjøp og lignende. Og håper nå at Roman roer seg kraftig med spillerkjøp, og heller lar mourinho styre skuta som han vil, og får stablet laget på beina.

Er jo bare halvparten av laget som er vant med å spille sammen.

Tror det blir bra til neste år, da Robben forhåpentligvis blir i samme gamle form igjen, og boulharouz og essien blir bedre samspilt med resten av laget.

 

Forresten kunne ManU godt fått John Obi Mikel, og de kunne fått sjevtchenko med på lasset  :thumbup:

 

Takk for meg  :w00t:

7365455[/snapback]

Jo jeg tror nok vi hadde sytet om Manchester United hadde blitt kjøpt opp av en rik russer. Alt hadde blitt ødelagt rett og slett, slik som Chelsea har ødelagt seg selv nå. Og jeg sier ikke at vi slutte å støtte laget vårt, selvom jeg faktisk var igang med å boikotte Manchester United når Glazer kjøpte opp klubben vår, og jeg begynte å følge FC United of Manchester. Men sånn som de fleste Chelsea supportere er (jeg vet ikke med deg), så stiller de seg ukritisk til det som skjer i Chelsea og presterer virkelig (helt utrolig, jeg vet det) at det som skjer med Chelsea ikke har noe som helst med pengene å gjøre. Det er totalt latterlig å si noe annet, Chelsea hadde vært i bunnen av øverste del av PL nå om dette her ikke hadde skjedd. Da hadde hvertfall Chelsea beholdt respekten min og de fleste andres. Såmm som de holder på nå kommer de aldri til å få respekten min uansett hva som skjer, for Chelsea som klubb har nok ødelagt det ryktet for alltid.

 

EDIT: Om vi vil ha Mikel? Neppe. Vi har en stolthet vi prøver å ta vare på, sånn som han holder på vil jeg aldri se han i United drakt.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
For noen sinnsykt dårlige og sutrete innlegg her. Har selv vært chelsea-fan siden femte klasse. Da Gianfranco Zola var helten  :love: 

Takk for meg  :w00t:

7365455[/snapback]

Gianfranco Zola er fortsatt min helt :love: Var forøvrig i 4-5 klasse jeg også begynte å holde med Chelsea.

Lenke til kommentar

Morinho har tro på Sheva..så han går ingen steder..ja..han har ikke slått til helt..men en spiller som har spilt mange år i Italia, trenger tid til å venne seg til spillestilen i England..

 

det samme gjelder for øvirg Tevez og han andre(husker ikke navn)

 

men uansett..så er det The Sun som publiserer disse ryktene, og jeg kan ikke si at den avisen er så seriøs..

 

Sheva blir og sammen med Drogba blir det et fryktet spisspar i år..

Lenke til kommentar

Men bør egentlig Chelsea spille i en 4-4-2 med Drogba og Sheva på topp? Jeg personlig synes de bør ha en mer 4-3-3 aktiv oppsetning, med to kanter. Eventuelt 3-4-3, med den midtbanen de pleier å spille med (Lampard, Makelele, Ballack og Essien)

 

Uansett, jeg kunne i kveld tenkt meg et chelsealag som ser slikt ut, borte mot Bolton:

Robben - Drobga - J.Cole

Lampard - Makelele- Essien

A. Cole - Terry- Carvalho- Geremi

Cudicini

 

Grunn: Sheva og Ballack har ikke gjort det like bra som forventet, og jeg savner kreativiteten på topp. Eventuelt kunne Essien spilt back i stedet for Geremi, og Ballack kommet inn på midtbanen.

 

Hva tror dere om kampen?

Jeg tipper Bolton - Chelsea ender 0 -2 :)

Endret av freeri3
Lenke til kommentar
Morinho har tro på Sheva..så han går ingen steder..ja..han har ikke slått til helt..men en spiller som har spilt mange år i Italia, trenger tid til å venne seg til spillestilen i England..

 

det samme gjelder for øvirg Tevez og han andre(husker ikke navn)

 

men uansett..så er det The Sun som publiserer disse ryktene, og jeg kan ikke si at den avisen er så seriøs..

 

Sheva blir og sammen med Drogba blir det et fryktet spisspar i år..

7377659[/snapback]

 

Når Mourinho endelig klarer å spille med to vinger eller i hvertfall en så vil nok også Sjevtsjenko begynne å blomstre. Han er en goalgetter som er best når han får stå inni boksen å putte innlegg eller gå på stikk baller. Men slik Chelsea spiller nå blir det lite av begge deler. Innleggene uteblir pga mangel på bredde i spillet, og på grunn av liten bredde og mange mann inne på den sentrale midtbanen blir det liten plass til å slå stikkballer også. Sku ønske Ballack fikk seg en liten smell så han måtte så over noen kamper, da hadde Mourinho blitt tvunget til å starte med Robben, Cole eller SWP, med mindre han hadde latt Mikel få sjansen :)

Lenke til kommentar
Måtte Juskelaainen dø, elendig keeperspill på scoringen som burde vært hindret. Da hadde United vært 5 p foran.

7389304[/snapback]

Veldig vanskelig å si i og med at resten av kampen ville fortonet seg anderledes. ;)

7389362[/snapback]

 

Sant, går egentlig ikke ann å spekulere i slikt.

 

Ser ut som United og Chelsea drar fra de andre i fantomfart, blir spennende dette her.

Lenke til kommentar
Morinho har tro på Sheva..så han går ingen steder..ja..han har ikke slått til helt..men en spiller som har spilt mange år i Italia, trenger tid til å venne seg til spillestilen i England..

 

det samme gjelder for øvirg Tevez og han andre(husker ikke navn)

 

men uansett..så er det The Sun som publiserer disse ryktene, og jeg kan ikke si at den avisen er så seriøs..

 

Sheva blir og sammen med Drogba blir det et fryktet spisspar i år..

7377659[/snapback]

 

Når Mourinho endelig klarer å spille med to vinger eller i hvertfall en så vil nok også Sjevtsjenko begynne å blomstre. Han er en goalgetter som er best når han får stå inni boksen å putte innlegg eller gå på stikk baller. Men slik Chelsea spiller nå blir det lite av begge deler. Innleggene uteblir pga mangel på bredde i spillet, og på grunn av liten bredde og mange mann inne på den sentrale midtbanen blir det liten plass til å slå stikkballer også. Sku ønske Ballack fikk seg en liten smell så han måtte så over noen kamper, da hadde Mourinho blitt tvunget til å starte med Robben, Cole eller SWP, med mindre han hadde latt Mikel få sjansen :)

7384779[/snapback]

 

Skulle ønske DU fikk deg en smell jeg! Ballack som fikset 3 poeng til Chelsea i dag, og han blir bare bedre og bedre for vær kamp.

Lenke til kommentar
For noen sinnsykt dårlige og sutrete innlegg her. Har selv vært chelsea-fan siden femte klasse. Da Gianfranco Zola var helten  :love: 

Takk for meg  :w00t:

7365455[/snapback]

Gianfranco Zola er fortsatt min helt :love: Var forøvrig i 4-5 klasse jeg også begynte å holde med Chelsea.

7369656[/snapback]

 

Da er vi tre, Zola er kongen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...